__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

ponedjeljak, 12.12.2005.

D______O______S______A______D______A!!!!!!

Jobo bog mater, alaj je dosadno!!!!!
evo vam par tekstova da se zabavljate!!!:

Zašto dopuštate da vam pune glave?
Zašto slušate sva ta sranja?
Zašto slušate tuđe ideje?
Zašto prihvaćate pusta obećanja?!

Vidim da gubiš se u rulji.
Ljudi bezglavo jure kraj tebe
Jure za tuđim izmišljenim ciljevima
Pomažu onima viših položja i gube svoja prava!

Toliko si općinjen njihovim potrebama
Više se ni ne ćuje tvoj glas, tvoje ja
Izgubio si svaku nadu za originalnošću
Toliko se povodiš za drugima da ti više nisi jedinstven!

Ne vidim svrhu toj naivnosti
Oni kojima je dobro uvlačiš se u guzicu
Zašto si otežavaš život tim glupostima?
Oslobodi se snobizma, zacrtaj si ciljeve!

By: JA he:)



Ja nepratim trend, zato nisam za pet?
Ja nisam šminker, zato okomio se celi svet?
Zbog toga što imam pirs ili tetovažu,
Zar je vredno ćuti reči ljudi koji lažu?

Zašto moram da budem ološ ćim slušam punkere?
Zašto na mene pažnju obraćate, dok teroisti tope tankere?
Zar sam ovde zbog vaših reći vaše zabave?
Ili možda da samnom uspoređujete krpe koje vam nabave?

By: JA he:)





iiii da vam nebude toliko dosadno evo par tekstova mojih naj bendova!!!:



A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R
S T U V W X Y Z #


Komentari o tekstu
Stavite u album

Prijavite grešku



Six Pack - Megafon

Slušaj ovu etidu sa izlizane matrice života mog
Akvarel klasike nevešto uramljen urbanim zakonom

Ne tražim skupog producenta da od mene stvori genijalnog dirigenta
Krojača sudbine,lucidne uloge uvek odbijem.

U ovom orkestru limenih truba do korozije promuklih i pospanih
Ja samo želim da sam stidljiva tuba koja ponekad progovori
A to je sad,o muči me glad za megafonom jakim 200 hiljada vati
Nek stanu vozovi,nek puknu prozori
Dosta sam čutao,bre,nek popuca sve!Ja hoću da govorim!

Dvogled za svet,preko ramena let pogledu se oteo
A tamo detinjstvo,da li jesmo il nismo generacija za preokret?
Crnih barjaka marš putem promena baš negde ispred cilja zastao
Pominju zapadna vrata..pre bi raku žirafa poklonila svoj divlji cvet.

Ma dajte mikrofon,pa nek popuca sve
Ja bar ne brinem ni zbog kakve etike
Da čutim ko zid dok me nagriza stid
Ja sam lajavi pas,meni se jebe za vas!Ja hoču da govorim!






Komentari o tekstu
Stavite u album

Prijavite grešku



Six Pack - Olovke izlomljenog srca

Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog

- 20:51 - SLoboda govora na mojoj zemLji (5) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>