__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

ponedjeljak, 12.12.2005.

Da, da to se događa samo meni.....

..... Život mi je tako sjeban. Vučem se po bolnicama. Bolesna sam, a ništa mi nije. Kurac i sve to!!!!! Gadi mi se sve to!!!! Život je tako sjeban, kad se ja moram razrednici ispovijedat. Pa mi je pedagog,
"udijelio" dvi studentice, i sad moraju samnom di god i ja!! Aj bar su normalne, jedna mi je čak susjeda!!!! buwaaahahahahahaha. Sjebano stari!! Aj moran ća iden odniti liku dva cd-a. i kupiti žice za bas. Ne samo što sjebe pojačalo, Iva mora sjebat i ono naj važnije, žice!!!! jebo bog sve to!!! aj vidimo se kissek svima!!! :Phe

- 14:00 - SLoboda govora na mojoj zemLji (1) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>