__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

subota, 10.12.2005.

Danas mi je rođendan!!!!! :)he

Povodom mog rođendana napisala sam ovu pijesmu!!!!!:


Već trinaest godina,
Šutke prihvaćam,
Laži što vam stoje na vrhu jezika.
I nadam se da nisam sam,
Da ne lažete samo meni.

U sjeni očiju,
Ja sjedim sem,
I čekam iskru nove nade da vatru zapali.
Očajno dozivam, strah prikrivam,
Da na mj rođendan sve pukne u blam.

Zasjeda vam prikriva,
Hiljade pogleda,
Koji očekuju, da krivi nebudu.
Teško je, zaboravit sve,
Kad ti srce nešto tužno potiskuje.

Caklene oči,
Sjaje na odsjaju,
Svijetla što ga malo ima u našim životima.
Kao da magle se, matiraju,
Kao nada ljudi što protestiraju.

Isparava sve,
Sve nestaje,
Ubija me upojam, kako da prestane?
Pa nek boli, koga briga?
Sa i bez toga nebi dugo izdržao!

By: JA :)he

Nadam se da vam se pijesma svidjela!!! cijela je pijesma napisana na temelju mog cijelog života!!!!!! :)he
Btw: ?iste li mi ocijenili pijesmu od 1 do 5????? Da vam je izbor ocijene uži, heheheh!!!!

- 12:47 - SLoboda govora na mojoj zemLji (6) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>