__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

petak, 09.12.2005.

Ante Gotovina-HEROJ A NE ZLOČINAC!!! Oi!

Ante je zakon!!!! I svi koji mislite suprotno u kurcu ste. EU je jedna velika kopija SAD-a na formatu papira od 35.00 km2. Kako se preserava ona Delponte. Da Bog da crkla. Ante je nevin! Moj stari bio je dragovoljac. Skoro je umra. Ima je nogu u gipsu po godine. Naj frend mu je poginija pred očima. Jebate moj stari je bolestan. S materon se svađa svaki dan, bili su pred rastavom ali smo ja i brat pobigli pa su se ka "pomirili". Je kurac!!! Ma ako mog Antu osude, i ako postanemo ćlanovi EU ja se selim iz države!! Pa se vi jebite! Sve one neorganizirane, debele, zastupnike u saboru jebite! Oni su neki zastupnici? Zsatupnici čega? Svog džepa i svoje guzice? Ma daj crknite!!!!!!!!!! Pljujem svih njih!!! Šovinisti su prema Srbiji i Crnoj G., Bosni i Hercegovini, a tili bi u EU. Neka metu prvo svoja vrata!! Pa nek onda nama dođu srati na kućni prag!!!!!!!!!!! :)he

- 13:12 - SLoboda govora na mojoj zemLji (3) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>