__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

utorak, 06.12.2005.

Jooooo!!! Ljudi moji!!! U subotu mi je rođendan. Biti će nekih 15 ljudi. Kupiti ću vina u točioni i idemo se napiti. Ja ću vam još reći kako je bilo. Ali moram ja maoo o muzici. Svake srijede na radiju 057 od 22.00. do 00.00. emitira se enisija «Generacija X». Voditelji Dabi i Davor su vrlo šaljiva dva vrlo šaljiva dečka (je moš misliti)! Uglavnom kroz cila dva sata sprdaju se na svij i tuđi račun. Postali su vrlo popularni prije dvi godine kad su iz sprdancije radi top liste u toj radijskoj emisiji osnovali bend ili reperski dvojac «Pstolar Triper». Pijesme su radili na parodiju reperskih pijesama (Eminem, 50 cent, ....). Počela su ih slušati dijeca. Unatoč tome što su Dabi i Davor koraši proslavili su se kao rep dvojac. Pjesme su im zakon ješ u njima pišu o nezgodama iznišljenih likova tipa «Balada o Viliju i Vesni». Pjesma govori o gospodaru Viliju i krmači Vesni, koju tužan gospodar mora zaklati i.t.d. Pjesma o ribarima i njihovim naserima i.t.d. Dabi ijako se proslavio s Dvorom u tom rep dvojcu ima svoj bend «Mister Scorn». Bend je izdao jedan do dva albuma. Sviraju po svirkama i festivalima poput drugih demo bendova iz Zadra. E kad sam već spomenula demo bendove. Svakog četvrtka na istom 057 radiju koji se samo hvata u Zdarskoj županiji, nažalost, emitira se emisija o demo bendovima «Demo BOX». Tijekom emisije puštaju top ljestvicu zadarskih demo bendova. U emisiji gostuju noviji demo bendovi i.t.d. I tako, ako se nađete tu negdi oko zadra u sridu, četvrtak ili bilo kad poslušajte 057 radijo!!!!! Jhe

- 11:01 - SLoboda govora na mojoj zemLji (4) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>