__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

ponedjeljak, 28.11.2005.

Dragi moji lipi i šesni

bJe, priznam da sam jadna nesposobna kod ovakvih stvari sveze neta ali došao dan da i ja proban pa evo idem. Ovo je moj prvi post kako i vidite. Ja sam sada u kurcu i sve se mislim kako će ispasti sranje! Dakle! dragi moji lipi i šesni ja sam Iva još malo mi je rođendan. Ja ću vam javiti kad. uglavnom. prije par dana, točnije 25.11. bila je svirka u Providurovoj palači u Zadru, svirali su Anti todor i još dva benda. Nažalost neznam im ime, ali znam da su jedni iz Zd-a, a drugi iz St-a. Ka što opis bloga kaže, moram vam isprićati kako je bilo! RIKA!!! LUDILO stari!!! Nikad bolje!!! Svirka je počela u 21. ali ne baš 00. Ja i moja ekipa smo se razbacali odma. jooo meni! sve me boli, sve do zadnjeg mišića i kosti. Modrica po meni ko u prići. uglavnom kad skinam s fotoaparata slike stavit ću da ih vidite.

- 14:40 - SLoboda govora na mojoj zemLji (2) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>