U smrti se sniva...

15.11.2005., utorak

Evo da i od mene čujete nešto o brucošijadi PMF-a…. Meni je bilo prejebeno… Prvo standardno cuganje na školskom…Masakriranje votkom…. Odlazak do Boogaloa… čudnim putovima, ali što je tu je…Sve u svemu ubrzo sam ležala na podu s Milkom, pojma nemam kako nas netko nije pregazio, ali ok… Kasnije čaga uz neku dobru muziku pojma nemam ko je to bio…. A onda nesretan slučaj… Milki odoše ligamenti… led i hlađenje Milkinog koljena… Kasnije famozna Fraktura (zahvaljujemo se na himni)… Poslije legendaran prvi red na Elvis Jacksonu… Frontmen me dva puta primio za ruku….
Suma petka navečer: sjebana usna
sjebana noga
poviše votke u mom želucu
pokoja neobjašnjiva fotka

Druga tema… moja mama… ona je totalno popizdila i počela je u 11. mj. preuređivat kuću… strašno… ja sad moram pospremat i čistit i t d. A ja to MRZIM…. Lijena sam ko crna zemlja… I to mi se jednostavno neda… I onda moja majka upotrijebi svoju najjaču taktiku: «Prije ćeš ti mene trebat nego ja tebe…» I tad ja posustanem jer znam da je to istina …. I onda crnčim u subotu nakon iscrpljujućeg petka ˛

Pozz

- 23:05 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>