U smrti se sniva...

26.10.2005., srijeda

Happy family

Kao što kaže moja najdraža Moko: prije smo si jebali mater, oni nama punkersku, mi njima rapersku… A sada, sada smo svi jedna velika happy family... Nebi čovjek vjerovo, ali ovaj sam tjedan bila već tri puta na kavi sa Sexy Milkom... Nekad sam mislila da taj čovjek nije sposoban za ništa drugo osim za podjebavat druge ljude, a sada znam da je sposoban za duboke razgovore i rješavanje problema... Na tim smo kavama povjerili svašta drugima, pomogli u rješavanju problema i savjetovali jedni druge... Ovaj nam je tjedan zadatak bio nasmijati Moko... I da uspjeli smo... Bili smo u kazalištu i krepavali smo od smijeha... Sjedili smo u 14. redu, sexy Milka je valjao fore, Žoky se htio pipkat u mraku, a Štef je bio raspoložen za dodavanje dijaloga u predstavu... Inače gledali smo Murlin Murlo. To je tragedija, a nama je bila komedija prve klase...

Hvala ekipi kaj je tak... super
Hvala dečkima za griz sendviča

Na fotki smo Sexy Milka, Moko i ja
- 22:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>