U smrti se sniva...

17.10.2005., ponedjeljak

Budapest

Pošto su Moko i Štef napisali sve događaje ja nemam kaj pisat... Ja mogu napisat nešto što sam ja drugačije vidla od njih... Prvo u četvrtak ja Moko i Tamara odemo na frizuru kod moje stare u salon... Moko je moja mama počupala pol kose s glave (objašnjenje:Moko se ne češlja pa... =D)... Ja sam dobila novu zuru koja mi se nije sviđala, a sad mi je zakon... Ekipa me ohrabrila... Dolazimo nas tri na trg,a ono kolaps u prometu zbg jebenog summita... Hodale smo sat vremena do doma, neki i više... Dolazim ja na igralište u pol 11, a tamo ekipa pijana.... Ja Milka i Mija odemo kupit još bombica vodke za mene. Ja opasno derem po njima, dolazi još ekipe pa počinjemo pjevat i deremo se raski pod prozorom (mislim nije drito pod prozorom)... Ulazak u bus i nastavak puta sam pijana prespavala, samo sam se budila kad smo stajali da odem popušit koju pljugu... Dolazak u Budimpeštu... ja nemrem gledat a spavala sam bar pet sati.... preskočit ću veći dio dana jer su Moko i Štef sve ostalo napisali....Meni je najzanimljivije ono iza 11... Imali smo toliko cuge, skupili so soma i nešto kuna i bilo je prejebeno... jadna Moko se ubila i nije bila za niš pa smo ju strpali u krevetac...

Ja i Štef smo bili izgnani iz moje sobe pa smo otišli spavat u njegovu... No prije toga nas je Andrea držala budnima do pol 5 i ja taman zaspim kad ekipa dolazi iz vana i Milka počne vrištat baci se na mene ,a on ima bar 80 kila, i ugrize me za vrat... No dobro... Kasnije Miji i meni Bembo nije dao spavat, pa kad se njemu počelo spavat onda smo mi njega prcale tak da nas troje nismo spavali cijelu noć... Nemoram ni pričat da sam skoro umrla a profa Kaja je trčala dva i pol sata po Budimu. Jedva sam dočekala OGROMNU kavu u McDonaldsu i povratak u bus za Zagreb... E da zahvalila bi se Milki i Štefu na super razgovorima... Zahvalila bi se 23-oje ljudi jer su cugali na izletu... Veliki pozdrav svima

Shmuey: Jesi jeo čevape???

Evo i jedna slikica na kojoj ekipa spava u mojoj sobi svi mrtvi pijani
- 21:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>