I Love My Chucks
< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare oću/neću da vidim

~ blogovi koje čitam.....mislim trudim se, samo da ne ostanem trudna....;-) ~

malo moje, veliko ka veliko.....KSARA:-)

Image Hosted by ImageShack.us

kajem se što sam ju zaboravila staviti u linkove.....al sad je tu....fabrička greška ili ti IVANA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sam da se zna ovo je preko veze... FILIP:-)

Image Hosted by ImageShack.us

e napokon smo se upoznale, ajme kolko nam je trebalo....ANJA:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dalje meni najdraži dubrovčanin, koji gotovo da ne piše.... šmrc...:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jedno veliko dijete, koje jako često piše postove.....:-)

Image Hosted by ImageShack.us

mala starkica koja ide do kraja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dođi u Vinkovce.....a ako ne možeš pitaj nju što ima novog...ANITA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedno dijete koje ne voli kemiju....a nisam ja....LIDIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije je bila kompletno nekompletna osoba, a sada je.... nemam pojma, za mene NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Šuša koja živi život 100 na sat.....MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ zapamtite samo veliki ljudi daju intervju ~

IME: Ana

GRAD: Slavonski Brod

ŠKOLA: Matematička gimnazija

RAZRED: najnesložniji ali najbolji 4g

GODINA: 18

IZLAZIM: zapravo skoro više i ne izlazim jer mi je grad dosadio...ali ako sam vani onda sam u Derbiju,Rupa-dobrovoljno ili Pivari-reda radi

VOLIM: sebe, sebe i još jednom sebe i ono šta sam ja smisliladead.....

NE VOLIM: copy-paste tehnologiju; čitaj 100% furanje na nekoga

MRZIM: narodnjake i roznu boju....

SLUŠAM: SOAD, PHCP, Franz Ferdinanda, Coldplay, six pack, debelog precjednika,HP, elemental, Balaševića, Bajagu.... i još puno toga

NE SLUŠAM: dosadne ljude, jer mi se baš ne da, iako se nekad i potrudim da ih slušam, ali brzo izgubim volju...

NAJDRAŽA PJESMA: Oasis-Woderwall.... jako dobra pjesma, poslušajte sizujo


malo nogometa

Ha ha eto gotovo je, australija nas poslala kući, koliko nade je položeno u našu izabranu jedanaestoricu,a oni se vračaju kući sa 2 boda.
Hm pa gledajući kako su igrali 2 boda je i previše. Ne kužim se pretjerano u nogomet, ali i mutav bi skužio da su ova dva gola s australijom čista slučajnost i stvar sreće, izgledali su kao da im se ne da trčati i kao da su mislili ah kupili smo suvenire ajmo sad kući, a ni na kraj pameti im nisu bili prodavači dresova, koji zahvaljujući njima ovih dana mogu svojoj djeci priuštiti „gozbu“, naši ugostitelji, naši ljudi koji su tih 90 minuta živjeli za nogomet…. I nakon toga svega izjave kako su bili dobri i kako se nisu osramotili…. Možda je imao pravo onaj čovjek koji je jednom izjavio, jedino što će hrvati imati dobro na SP su dresovi,a o igračima ni govora…
Mislima mene to osobito i ne dira, tako mi je svejedno štoviše briga me za nogomet, ali mi je zbilja žao onih ljudi koji su išarali svoja krasna lica kockicama,a dobili su hrpu ničega. Zbilja mi je žao i onih koji su se kockali za kockaste i izgubili….a nije lako živjeti treba spojiti od 1 do 1, a svakim danom sve niže padamo živimo od danas do sutra što bi elemental rekao možemo li uopće niže…
Ma sve u svemu to je samo igra bitno je sudjelovati,a svi vi koji osjećate neku vrstu bijesa uzmite neku igricu i rasturite i brazil i japan i australiju, možda vam bude lakše…

Image Hosted by ImageShack.us



brijem da sam to napisala 24.06.2006. (subota)

| a šta raja kaže (23) | ispiši ovo | # |


nema naslova

Image Hosted by ImageShack.us
Znate ono kad morate za 45 min napisati sastav,a nemate pojma kako početi i onda potrošite 15 min samo za prvu rečenicu,a na kraju niste ju uopće vi smislili nego neko ko sjedi ispred, iza ili pokraj vas…, e upravo sad imam ta osjećaj samo što nema nikoga kraj mene da mi kaže šta da napišem za tu besmislenu prvu rečenicu. Zašto uopće postoje te prve rečenice samo mi kradu vrijeme, za tih 15 min šta se svašta može napraviti….
Nisam dugo, dugo pisala i znam, mislim samo sam realna, da vam je nedostajala, ali sve što je slatko rijetko je….
E da gotova je nastava, hvala bogu i naravno moj divni razred se okupio iako ne u punom sastavu da to proslavimo. Neki su se napili, neki samo došli, neki se razbacali na narodnjake, a neki su uspješno sve to spojili… sve u svemu bilo je, bar meni genijalno, ismijala sam se…ma ZAKON, ali i rastužila, kad sam skužila da u pivnici jednom od dva kafića u koji izlazim subotom, sviraju narodnjaci. E i zato u subotu nisam išla u grad, ali sam išla u kino gledati nemoguću misiju 3… pouka filma nema straha bit ćemo spašeni …!!!!!
Da se vratim na srijedu i klasije…Takva okupljanja razreda stvarno su genijalna, vidiš kaki su ljudi oko tebe i shvatiš da nisu svi onakvi kakvima se predstavljaju ispred ploče, naravno neki su me razočarali, a neki iznenadili… Nisam željela ovo napisati, al možda je bolje da napišem; neprekidno imam neki glup osjećaj što se tiče ljudi s kojim se konstantno družim u školi. Nekako je to jako čudno, ali kao da sam se umorila od tog silnog druženja, od te kako reći „ljubavi“ prema njima. Ja smo želim ekipu koja će biti vesela radi sebe, a ne radi nekog dečka koji se već subotama slijedi… ajde vi kao pasivni u čitavoj priči recite jeli normalno da već 2 mjeseca se slijedi i promatra korak nekog dečka i onda kao kad kažeš toj curi, ajd idemo ga srediti ona počme sa nekim jeftinim pričama,a ja ne znam baš , a ja ne bi, a ajd se ti ubi da te ne moram ja…..
Kako žustra kritika… E da, da se osvrnem i na SP, šta sam ja rekla nemaju pojma igrati… Zašto ja svaki put kad mi treba v pritisnem f ta slova uopće nisu povezana,…,a da u njemačkom se v čita f ali to sigurno nije razlog zašto ja fulam slova…
E da došlo nam je ljeto pa vam čestitam prvi dan ljeta, i svim sk8erima i onima koji vole sk8ere čestitam dan sk8-a
I bla po bla i eto ti kraja, da raspisujem natječaj za najveseliju ekipu u SLAVONSKOM BRODU svi se možete javiti i prijaviti na ovaj blog, a kasnije ćemo vidjeti hoćete li biti primljeni…
E da nadam se da se radi ovoga posta niko nije uvrijedio… ljudi slušajte glazbu i budite zaljubljeni osjećaj kao da je izmislila NORA FORA….



brijem da sam to napisala 21.06.2006. (srijeda)

| a šta raja kaže (7) | ispiši ovo | # |


MOJ MALI LIJEPI ŽIVOT

Image Hosted by ImageShack.us

Ah kak se danas osjećam, pa zapravo se i ne osjećam, svakim danom sve sam svjesnija da na ovom svijetu je sve manje „nas“ dobrih ljudi i neprekidno si pokušavam slagati da je to zabluda,a onda iznova shvatim da je moj najveći problem nada s kojom živim iz dana u dan….Zašto se baš uvijek moraš razočarati u ljude koje voliš, ili samo ti misliš da ih voliš, zašto se ovaj blog nije prije par dana mogao otvoriti, zašto ja uvijek mislim na pogrješnog, zašto moj mobitel ne valja, zašto, zašto, zašto… i sto puta zašto….
Zašto svi žive u idili života uživajući svaku svoju želju, dok svaka moja završava čim se stvori, čim hipofiza potakne neku žlijezdu na rad,… ili jednostavnije zašto ja ne mogu biti neka sveopće voljena osoba, netko svaki puta svesrdno s radošću prihvaćen…
Pa možda jednostavno jer sam ja ja, a ne vi ili mi…možda zato što se ne želim podvrgnuti slikaru koji želi da mu ja paradiram za njegov izlog, možda zato što mi se ne da slušati dosadne priče iz života jedne tinejdžerice, možda jednostavno zato što se želim pronalaziti u masi kao individualac s svojim stavom i mišljenjem, ali naravno naše surovo društvo prepuno ulizica, varalica, budala, ološa, idiota, licemjera i ne izostavnik dosadnih ljudi nikad mi neće dopustiti da kažem da volim SIX PACK, DEBELOG PRECJEDNIKA, SYSTEM; FRANZ FERDINANDA a ne SEVERINU; MINEU, TONČIJA i ekipu koja je uspješno od naše glazbe napravila jedno neodvozivo smeće koje će vječno stajati tu i biti ruglo ove naše divne HRVATSKE ovog divnog SLAVONSKOG BRODA koji svakim danom bogati svoju riznicu stanovnika nekim novim turbo folk gurmanom…. Ne želim da pomislite da sam u transu, mislim samo ne mogu ići na koncert na koji sam do prije par dana mogla ići, ne mogu na EXIT, sviđa mi se totalno kriva osoba, i tako, no sve je to podnošljivo dok ne shvatiš da si dobio novog susjeda koji ubija svojim glazbenim ukusom….i što sad reći nago, ljudi ja ću poludjeti u ovoj ulici u kojoj nitko ne sluša narodnjake,a svi ih pojačaju, nitko ne voli laži,a svi lažu zar ne bi bilo jednostavnije da mene svi mrze,a zapravo me vole, a ne ovako svi neprekidno nešto glume, pretvaraju se, ulizuju se jedni drugima koda će ti susjeda za išta trebati osim možda za šalicu brašna, šećera….
Nisam sad ciljala, nadam se da se primijetilo, na svoju generaciju nego na četrdesetogošnjake i maminu ekipu….
Mislim stvarno sam bogu zahvalna na svojoj mami koja mi istina ne da na EXIT (ma popustit će ona),ali je tak normalna i kuži moje spike i fala bogu ne umire od znatiželje ko neke susjede koje bi sve dale da mogu otići i ne samo pogledati nego si i zapisati moje ocjene…..a sve su fine sve bi ti pomogle ma život dala za tebe….MA DAJ FUJ
Uglavnom nadam se da će novi susjedi što brže useliti u kuću i kako se ono kaže kućno smeće (narodnjake) ostaviti unutar kućnih zidova, da će me moji pustiti na festival, da će me ljudi shvatiti da ću napokon biti negdje s iskrenom radošću dočekana osim u maminom zagrljaju….



brijem da sam to napisala 13.06.2006. (utorak)

| a šta raja kaže (16) | ispiši ovo | # |


malo nešt novo

Ljudi oče novi posta, a ja nemam pojma o čem da pišem kad se baš ništa posebno ne događa….., samo neke priglupe priče, događaji, ljudi ma ništa s ničim…..
E da sad se sjetih, jadna ja i svi mi koji ne volimo nogomet mjesec dana ubitačne dosade, ja nemam pojma kak ću izdržati i još po čitave dane kod kuće ma izludit ću….,al sve je prihvatljivo kad nema matematike, povijesti, kemije….
Ma u svakom slučaju budem izdržala, mislim valjda, i da, da prognoziram ispast ćemo odma na početku, kad vide kak nemamo pojma, prijevremeno će nas izbaciti….
E da jučer sam imala zadnji sat logike u životu kak mi je žao to je tak super predmet, a profesorica je još bolja koji zakon….. evo vam primjer koji mi sad pada na pamet
A B C A ’ (B V C)
i i i i i i i i
i i n i i i i n
i n i i i n i i
i n n i n n n n
n i i n i i i i
n i n n i i i n
n n i n i n i i
n n n n i n n n

Znam da izgleda užasno ali je tak zabavno i lako….e da ne mogu napisati kak spada
I danas sam imala zadnji sat sociologije jedva sam dočekala, mislim nije predmet tako loš ko što je profesorica usporena i onak ko dalmatinac za sve ona ima vremena….daj bože da nam ne predaje politiku sljedeće godine ja ću se sahraniti ako bude….
Mislim nije da se želim hvaliti, ali ostvarit će mi se trenutno moja najveća željica idem 04.07 u purgerland na koncert FRANZ FERDINANDA…. Mislim da pojasnim nije mi želja ići u onaj šugavi Zagreb slušati kajkajkajkajkavce i ekipu nego u na koncert joj jedva čekam….
E da , a meni svaka rečenica počinje sa e da ajd iduća neće….,mislim ja nemam pojma kak da sad pišem ne ću ili neću…,a kak je ova rečenica glupa dođe ni da ju obrišem, al mi se ne da držati jednu tipku cijelo vrijeme….ma de ajd…..nema veze !!!!!!!!!
Što bi rekla Seve moj život nije lak, joj ma vrata i prozori ko ih stvori…
ODE SPAVATI i SANJATI (pitam se) ,A VAMA HVALA NA KOMENTARIMA i naravno samo tako nastavite jer najboljem od vas slijedi nevjerojatna, nesvakidašnja, neobična posve posebna nakićena ništica…..
ajd sad ozbiljno mislim radi se o vašem sluhu slušajte glazbu, a ne narodnjake….pozzzz



brijem da sam to napisala 10.06.2006. (subota)

| a šta raja kaže (5) | ispiši ovo | # |


neka svirka na budainci

E ekipa pa kako ste ev ja malo loše jer sam jučer pokisnula pa me glava rastura,al sve ok….
Inače jučer je bio moj anti dan; sve najgore što se može dogoditi u jednom danu skupilo se i baš jučer…
Prvo me seka probudila u 8 sati da idem s njom na neku izložbu i ajd ja se obukla i dođemo mi pred tu dvoranu i onak izložba se otvara u 10, a k vragu mislim baš smo mutave koja se izložba otvara u 8 niti jedna pa ni ova… Nisam nešta posebno opčarana izložbom ali seka je, pa sam i ja sretna zbog nje. Mare (seka) ošla crtati u neki dom a ja kući zamislite spremati sobu. Mama me optužila da skupljam i sakrivam papuče u svoju sobu, al to je čista laž. Mislim sasvim slučajno su se sve našle u mojoj sobi. E nakon toga sam rasula spajalice, čitav amper vode, seki pomočila crteže…. uglavnom grozno.
E iz niza tih razloga mama me poterala na Klasije da izbacim negativnu energiju na lopticu, no radi svog veselog bicikla bez blatobrana nisam ošla na klasije neg sam bacila jednu tenisa s Makijem na ulici, e znate kak je bilo dobroooooooooo…
Onda sam skužila da nitko ne može ići na koncert radi ocjena ili čega god pa sam veselo pitala „glupaču“ (ja ju tako zovem) da ide i ona je pristala.
E al stvarno ja uvijek moram kasniti pa smo morale ići biciklima, a oni stavili koncert na budainku mogli su u Piškorevce STVARNO…
Pošto na plakatu nije pisalo ili ja nisam vidjela u kolko koncert počinje bila sam na i na tonskoj…. Sve u svemu dobar koncert sam što su trebali reči svakom bendu, možeš pjevati pol sada i dosta,a ne ovako neki tipovi iz purgerlanda su svirali sat vremena a bili su tako dosadni,a još više zato što je došo JULA iz SB REPREZENTA mislim kom je do onih uživljenih kajkajkajkavaca.
E da i bilo je 2 i 15 kad su se oni pod oni mislim na DRAŽENA, MLADENA i JULU ili SB REPREZENTA popeli na pozornicu. Ljudi se vratili u dvoranu ja poslušala jednu pjesmicu i ošla kući.
Pokisnila, išpricala se ( mislim koji idiot moraš biti da napraviš bicikli bez blatobrana, a još veći da ga kupiš). Danas se probudila i ošla na misu, a sve one bakice promatrale su me onak jako jako čudno kosa mi je bila blagi užas onak podočnjaci do usta i sigurno su mislile KAKO JU JE TO MAMA ODGOILA. Al briga me za njih nek misle šta oče…. Uglavnom sad sam oprela kosu i naspavala se pa mi ne mogu ništa reći.... Sigurno ste skužili koji crnjak mi je bio jučerašnji dan, ali dogodili se i nešta jako jako lijepo što ću sačuvati za sebe…..UŽIVAJTE
e da ovo vam je slika tog lika JULE koji može svašta nešta sa ustima LEGENDA
Image Hosted by ImageShack.us



brijem da sam to napisala 04.06.2006. (nedjelja)

| a šta raja kaže (12) | ispiši ovo | # |


ajd da nešta i napišem

a znam da ovo sa strane sad izgleda jadno, mislim realna sam i znam da tu fali jako puno toga što volim i mrzim al štaš. Mislim znam da bi izgledalo puno lošije da sam stavila sliku neke turbo folk zvezde ili tokio motel pa mislim moramo biti zadovoljni. Ali znam da sam stavila sliku jednog dečka da bi bar meni izgledalo puno bolje,al k vragu kad nema slika na internetu....
E da nije da se hvalim al opet idem na svirku hahah dead
ajd javim kak je prošlo...
evo seka kaže da mora telefonirati pa ja ode ajd fala na komentarima....Image Hosted by ImageShack.us



brijem da sam to napisala 02.06.2006. (petak)

| a šta raja kaže (6) | ispiši ovo | # |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.