I Love My Chucks
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare oću/neću da vidim

~ blogovi koje čitam.....mislim trudim se, samo da ne ostanem trudna....;-) ~

malo moje, veliko ka veliko.....KSARA:-)

Image Hosted by ImageShack.us

kajem se što sam ju zaboravila staviti u linkove.....al sad je tu....fabrička greška ili ti IVANA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sam da se zna ovo je preko veze... FILIP:-)

Image Hosted by ImageShack.us

e napokon smo se upoznale, ajme kolko nam je trebalo....ANJA:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dalje meni najdraži dubrovčanin, koji gotovo da ne piše.... šmrc...:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jedno veliko dijete, koje jako često piše postove.....:-)

Image Hosted by ImageShack.us

mala starkica koja ide do kraja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dođi u Vinkovce.....a ako ne možeš pitaj nju što ima novog...ANITA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedno dijete koje ne voli kemiju....a nisam ja....LIDIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije je bila kompletno nekompletna osoba, a sada je.... nemam pojma, za mene NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Šuša koja živi život 100 na sat.....MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ zapamtite samo veliki ljudi daju intervju ~

IME: Ana

GRAD: Slavonski Brod

ŠKOLA: Matematička gimnazija

RAZRED: najnesložniji ali najbolji 4g

GODINA: 18

IZLAZIM: zapravo skoro više i ne izlazim jer mi je grad dosadio...ali ako sam vani onda sam u Derbiju,Rupa-dobrovoljno ili Pivari-reda radi

VOLIM: sebe, sebe i još jednom sebe i ono šta sam ja smisliladead.....

NE VOLIM: copy-paste tehnologiju; čitaj 100% furanje na nekoga

MRZIM: narodnjake i roznu boju....

SLUŠAM: SOAD, PHCP, Franz Ferdinanda, Coldplay, six pack, debelog precjednika,HP, elemental, Balaševića, Bajagu.... i još puno toga

NE SLUŠAM: dosadne ljude, jer mi se baš ne da, iako se nekad i potrudim da ih slušam, ali brzo izgubim volju...

NAJDRAŽA PJESMA: Oasis-Woderwall.... jako dobra pjesma, poslušajte sizujo


CARPE DIEM

DOJAM: CARPE DIEM MUSIC FESTIVAL 26.05.2006 Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nakon gotovo 3 mjeseca neafirmirana glazba došla je na svoje. Na jednom mjestu mladi i oni koji se tako osjećaju pokazali su svoje ideje, snove, i doživljaj ovoga svijeta pretočeno u glazbu.
Koncert je otvorila brodska hip hop grupa SB REPREZENTA koja je nedavno dobila nagradu za najbolji kratki digitalni film NA KOME BROD OSTAJE na festivalu BSHORTS .
Potom je uslijedila također brodska hip hop grupa bivših gimnazijalaca TRILL- po mom mišljenju jako dobra prva pjesma koja je posvećena njihovom bivšem vokalu, ali nakon tako zanimljivog nastupa nije im trebao niz zaredanih psovki koje je izrekao njihov gost iz Zagreba (ipak smo bili u KKD)
3 po redu na gitari, usnoj harmonici i svojim glasom nastupio je IVAN VRAGOLOVICH po mom mišljenju najbolji vokal na čitavom festivalu.
Istim instrumentima i glasom ZORAN TOMAC pokušao je većinskom mladom slušateljstvu pokazati svoje stvaranje, no po mom mišljenju mladi mu to nisu dopustili i 50% dvorane se našlo u predvorju. S jedne strane razočarana sam uzvanicima ali i organizatorima jer smatram da je ZORAN TOMAC u svakom slučaju poznat široj Brodskoj javnosti.
Grupa IN THE FALL ponovno je vratila publiku u veliku dvoranu te je dobila veliki po mom mišljenju zasluženi pljesak. Jako dobar vokal i savršeno trzanje žica na gitari.
Malo drukčiji raspored nego što je navedeno na programu ostavio je i nas u dvorani, ali i samog voditelja zatečenim.
Na pozornicu se izašle 2 djevojke i jedan mladić ili lakše rečeno požeška grupa THE ROCK FLOCK. Bilo su zanimljivi, ali već viđeni na motorijadi koja je nedavno održana u SB. No svakako vokal koji ne oponaša nikoga nego pokazuje što može i zna sama sa svojim glasom.
DARIA također brodska grupa sa ženskim vokalom izvela je samo jednu pjesmu no jako dobru posebno mi se svidio tekst pjesme.
Na festivalu što rade pokazali su i članovi grupe BIJELA KAVA te najmlađi vokal MARINA ZORIĆ.Gledajući i grupu ali i malu Marinu učinilo mi se kao da su prvi put u životu uzeli mikrofon u ruke, i upravo tada zakazala je tehnika. Vjerujem da su se dečki malo zagrijali glasnice da bi sve kako izgledalo tako i zvučalo bolje, isto vrijedi i za malu MARINU no svaka čast treba se usuditi sa 10/11 god izaći na pozornicu.
Iz Vinkovaca na brodski festival došla je grupa SUPERSTAR koja je bila jako kratka ali sa iznimno dobrim vokalom.
I onda dvije nama brođanima jako poznate gripe EL DORADO i STAGE 3. Dečki iz EL DORADA pokušali su osvojiti mlade smišljenom koreografijom, a one starije boogie glazbom smatram da im je samo ovo drugo pošlo za rukom.
Vjerujem da je svima koji odlaze na koncerte neafirmiranih glazbenika poznata grupa STAGE 3 koja na svakom festivalu, koncertu… izvodi jedno te iste pjesme, po mome mišljenju nisu toliko loši koliko su dosadni i jednolični.
Za vrijeme nastupa gostujuće grupe ZEMLJA ponovno je tehnika zakazala.
Po mom mišljenju ne suviše dobar vokal, ali jako dobra glazba.
Pretposljednja bila je pop grupa B-MACHINE, ne slušam pop pa ne bi ocjenjivalo no izgledalo je jako uvježbano i pripremljeno.
I na kraju grupa oko koje su se najviše svi sporili OVERLORD lijepo izvedeno samo jako jako žestoko što je neke navelo na kritiku,a one druge na oduševljenje.
Sve u svemu gledajući cjelokupni festival CARPE DIEM najviše su mi se svidjela SB REPREZENTA a najmanje tehnika za koju se nadam da će sljedeće godine biti barem malo bolja. Iako sam neke kritizirala neke pohvalila svi oni zaslužuju jedan veliki pljesak zbog osebujnosti i želje da ove našu divne građane ´“preobrate“, jer sve je bolje od narodnjaka.

Image Hosted by ImageShack.us



brijem da sam to napisala 29.05.2006. (ponedjeljak)

| a šta raja kaže (13) | ispiši ovo | # |


Iz dana u dan

a nemam šta da kažem.....mislim pametno pa ću vam staviti neke suuuuuuuuuper slićice, da da mi šemenjski ne prigovara promjenila sam podlogu kad sam bila mala cijelo vrijeme sam igrala nitendo... i da idita na shema.bloger.hr i na festival sutra 26 u KKD Ivane Brlić Mažuranić bit će dobre glazbe,a ne smeća (ćitaj narodnjaka, tokio motel)....UŽIVAJTE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



brijem da sam to napisala 25.05.2006. (četvrtak)

| a šta raja kaže (6) | ispiši ovo | # |


jojjjjjjjjj

e ja mrzim ovu gimnaziju jedva ćekam vikend i onda mi kažu da imam u subotu 2 sata povijesti, engleskog i njemaćkog pa da se ubiješ....
e jeste gledali eurosong pa to je sramota, al je russia imala finu pjesmu i oni su trebali pobjediti a ne oni fuuuuuuuuuujj....a seve je bila dobra al eto zujone dovoljno!!!!!!!e da i zato sam ju stavila u pozadinu... ( inaće ju ne slušam)
mob mi ne radi onak ovo je najgori vikend u mom životu.......rofl
e da mislim da ste skužili da sam naućila tj da me sara naućila staviti podlogu i slićice jjjjeeeeeeeeeeenut
ode sad vanka a vi komentirajte....
i da SLUŠAJTE GLAZBU a ne narodnjake
E ovo vam je slićica kad sam bila u sarajevu tu su i neki iz mog razreda al nisu ena i magdalena najljepše djevojka u 2 klupi ....yesImage Hosted by ImageShack.us



brijem da sam to napisala 21.05.2006. (nedjelja)

| a šta raja kaže (5) | ispiši ovo | # |


vicevi

evo ljudi meni se ćini da ja nemam pojma više staviti slike na blog ali ipak u svemu treba biti umjeren pa tako i u ovom 2 su i previše...
evo našla sam neke zanimljive stvari pa si proćitajte

CRNOGORSKE ZAPOVJEDI
*Covjek se rodi umoran i zivi da bi se odmarao.


* Ljubi krevet svoj kao sebe samog.

* Odmaraj se danju, da nocu mozes spavati.
* Ne radi, rad ubija.
* Ako vidis nekoga da se odmara, pomozi mu.
* Radi manje negoli mozes, a ono sto mozes prebaci na drugoga.
* U hladu je spas, od odmaranja jos niko nije crko.
* Rad donosi bolest, ne umri mlad.
* Kad slucajno zazelis raditi, sjedni, pricekaj, vidjeces, proci ce te.
* Kad vidis dje jedu i piju, primakni se, kad vidis dje rade, izmakni se da ne smetas. Zahvaljujem se Erdalu, na ustupljenom materijalu. rofl roflroflroflrofl AH VRIJEDI I ZA MENE


E OVO JE JOŠ BOLJE .......
U svijetu se kaze :" Dragi kolega, dugo se nismo vidjeli "
U Bosni se kaze :" Sta ima, pi*ka ti materina! "

U svijetu se kaze: " Gospodin je veoma obrazovan "
U Bosni se kaze :" On je peder "

U svijetu se kaze: " Izvini, ali malo sam te duze cekao "
U Bosni se kaze :" Pa gdje si ti , je*o te "

U svijetu se kaze: " Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora " .
U Bosni se kaze :" Je*em te corava "

U svijetu se kaze: " Mora da se salite "
U Bosni se kaze :" Seres "

U svijetu se kaze: " Informacija koju imate ne odgovara cinjenicnom stanju "
U Bosni se kaze: "Jedi govna "

U svijetu se kaze: " Prijatno "
U Bosni se kaze: " Disi malo "

U svijetu se kaze: " Vasa sekretarica je vrlo simpaticna "
U Bosni se kaze: "Jel, je*es li to? "

U svijetu se kaze: " Koju funkciju gospodin ima u firmi? "
U Bosni se kaze: " Koji je on ku*ac? "

U svijetu se kaze: " Trenutno nismo zainteresirani za reklamu "
U Bosni se kaze: " Koji ce mi ku*ac reklama? "

U svijetu se kaze: " Smatram da njegovo misljenje ne treba uvaziti "
U Bosni se kaze: " Ko ga je*e "

U svijetu se kaze: " Ovaj projekat je lako ostvarljiv "
U Bosni se kaze: " To je pi*kin dim "

U svijetu se kaze: " Nismo u mogucnosti da vam damo robu na odlozeno placanje"
U Bosni se kaze: " Dam to ku*ac na odlozeno "

U svijetu se kaze: " Taj zakon ne treba uvazavati "
U Bosni se kaze: " Ma je*es zakon "

U svijetu se kaze: " On nema mnogo uticaja "
U Bosni se kaze: " Moze mi ga popusiti "

U svijetu se kaze: " Hvala "
U Bosni se kaze: " (u BiH taj izraz ne postoji u rijecniku) "

U svijetu se kaze: " Izvinite "
U Bosni se kaze: " Je*i ga "

U svijetu se kaze: " Necu "
U Bosni se kaze: " Hocu ku*ac "

U svijetu se kaze: " Zasto odbijate daljnju suradnju? "
U Bosni se kaze: "Koji ti je ku*ac?"

U svijetu se kaze: " Nebi se slozio sa Vama ".
U Bosni se kaze :" Je*o ti tu pricu " .
roflsmokinroflroflzujoblabla












brijem da sam to napisala 18.05.2006. (četvrtak)

| a šta raja kaže (5) | ispiši ovo | # |




brijem da sam to napisala 12.05.2006. (petak)

| a šta raja kaže (3) | ispiši ovo | # |


slike

evo ljudi napokon sam prokužila unam staviti slicicu jeeeeeeeeeeeeeeeeee
E danas je definitivno moj dan, dobro istina Bog bio bi još ljepši da nije bilo one glupe tamare ups Tamare al nema veze!!! evo mala ali lijepa slićica ah kak je divna...
aj da kažem nešta pametno.... mislim znam da te to zvući nemoguće, ali ćuda se događaju sutra svi iz Broda na korzo od 11-4 spektakl sljedi
Znam da nije zvućalo suviše pametno, ah ćuda se baš i ne događaju.....



brijem da sam to napisala 12.05.2006. (petak)

| a šta raja kaže (3) | ispiši ovo | # |


ev' mene

roflajd ajd da sarica ne prigovara ev da ja nešta napišem al nemam pojma šta....
e da mama mi je dala 50 kn za bon koji ja naravno nisam kupila nego sam te pare potrošila al nemem pojma gdje.... ono ćisto mi žao dat pare za to kad znam da mogu diskretno uzeti tatin mob i poslati sms....
sve u svemu nemem kome ni slati, kad šaljem sam pitam jel imamo kaku zadaću.... a je mi zanimljivo u životu
e da usput malo onak se više ne kužim s egonom tj od kak je prohodo s onom zrinkom koda je posto tabula rasa. Nekek malo, a nemem pojma možda mi se sam ćinilo, sutra idem s njim do schule pa ću vidjetirolleyes
e da dobila sam cd tempo velegrada to vam je dobra glazba,a ne narodnjak
sve u svemu narodnjaci i nisu glazbamah



brijem da sam to napisala 10.05.2006. (srijeda)

| a šta raja kaže (3) | ispiši ovo | # |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.