< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

:)=

Ljudovi I like

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Marđž
moja prijateljica br. 1 :)=

Dea
još jedna prijateljica

Majstorica
... i još jedna....

Jagodica(muška) :)=
... pa frend...

Leptirice
... i dvije leptirice jednim klikom...

Nina
Probajte ju mrzit, al ne ide :)=

Dann
Moj omiljeni filozof, poslije Majstorice :)=

Raska

Nahranimo neplodne- GURU

Mladi intelektualac

nedjelja, 13.01.2008.

ALLEGRO APPASSIONATO

Vol. 2

Jučer sam pekla palačinke. Tvrtko se sasvim slučajno i nenajavljeno pojavio kod mene pa sam ga morala nečime ponuditi. A ispekla sam sranje nad sranjima; zgoreno, masno, BLJAK! Nikad nisam ni bila neki majstor u kuhinji, ali ovo je zbilja bila KATASTROFA!
I tvrtko punim ustima kaže:
Fino je!
Vidim da jedva žvače palačinke koje nisu dostojne ni da se zovu tako, izgleda da ću svaki čas vidjeti njegov ručak, a on dijeli komplimente. Ma ok, cijenim to. Dečko je pun suosjećanja, ne želi me povrijediti jer sam se ipak potrudila... No, s druge strane, dugo se poznajemo. A svatko tko me malo bolje poznaje zna da više cijenim istinu nego dobru laž (a lošu pogotovo). Volim čuti kada mi netko kaže da sam loše odsvirala etidu, da sam loše postupila, da su palačinke koma. Pogotovo ako je kritika dobronamjerna i prijateljska. Ali Tvrtko ne kritizira. Žvače pola sata tu nesretnu palačinku i poseže za drugom. Puko mi je film!
Sa smiješkom na licu rekoh mu da znam da su palačinke koma i da ne mora stavljat život na kocku da se ja ne bih loše osjećala. Na to mi je rekao da je mislio da ću se naljutiti. Smiješno.
Ja ga pitam:
A kad sam se ja to zadnji put naljutila?
Tvrtko zamišljeno gunđa u bradu:
Zbilja, kad???


Kasnije je hitna došla po Tvrtka, palačinke su ga koštale zdravlja i živaca, ispumapali su mu želudac, sad ima ozbiljnih zdrastvenih poteškoća, želudac mu se okreće pri samoj pomisli na palačinke...

Ma šalim se, živ je. I obožava jesti palačinke!
Ali se uvijek najavi prije nego dođe k meni doma, da stignem kupit čokoladu ili kekse.
:)

- 19:51 - Who’s the most dangerous of them all? (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.