=) ili =(...

Ne diraj!Ok,ne znam kaj je ovo bilo,al dobronut...Ovako,u četvrtak je bila podjela svijedodžbi...Prošla sam s 2,zezam sesmijeh,s 4 a prosjek 4.28...Vidli smo sve osmaše,valjda zadnji put...Onak danas ja poslije ručka odem u sobu,pustim muziku(narodnjake),legnem na krevet,fakat mi nije bilo dobrodead,noćas uopće nisam spavala...Taman sam zaspala(inače nemam naviku spavat,ni ležat poslije ručka,al mi je fakat bilo zlo,nisam mogla ni jest) i počne mi zvonit mobitel...Skriveni broj,ja se javim a ono neka ženska počne nekaj srat,nisam ništa skužila,al ok...Nije ona kriva kaj je glupa,kriva je majka Priroda i tata Tarzan...Skužila sam jedino da se neko smijao u pozadini...To se zove kretenizam,mentalna retardacija...Mislim ubij sebangglupačo,pa di ti je tu pametlud???Danas sam pojela 15 malih čokolaica Marsnjami(vjerojatno zato nisam mogla jest)...Da stara mi je našla cigaretesmokin,al ja sam rekla da nisu moje...Sam mi je rekla da mi nije pametno počet s 13,14...A ja onak ddddddd...Danas je bila utakmica Engleska-Portugal...Portugal je naravno pobijedio zahvaljujući prezgodnom C.Ronalducerek...Kak je on zgodan...uf...Danas mi je $e$tr@ otišla u Liku,vraća se sutra...Ostavite mi puno komentarčeka...Ki$$ichkiss...mah

01.07.2006. ...21:40 Komentari (11) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Myspace


    Zovem se Karla,
    Idem u 8.razred
    živim u Zagrebu,
    ...