H r v a S T k a !!!!

utorak, 24.05.2005.

'PROSVETA', DEAL KRIMINALACA IVE SANADERA I NINA PAVIĆA

Jučer se hrvatskim školama dogodila Prosveta, tj. KD Prosvjeta zahtjeva da se srpski jezik, kao i predmeti koji uče mlade Hrvate o srpskoj povijesti (na srpskom jeziku, dakako) stavi
medju falultativne predmete za učenike osnovnih škola (danas su to njemački,vjeronauk itd.). Štoviše, KD (ili tomu slično) Prosveta smatra da medju hrvatskim učenicima nije proveden referendum o tome žele li oni učiti srpski jezik i predmete o Srbiji, te tvrde kako bi to učenici 'želeli' ali jednostavno nemaju prigodu.
Nakon ove prostačke geste, nakon agresije,ubijanja i uništavanja Hrvata, nakon Ravne gore, mislim da bi trebali malo pogledati u povijest i prednosti zakona o, primjerice, netoleranciji te uvidjeti može li se isti aplicirati i u Hrvatsku.
Da se konačno i poniženi, opljačkani i marginalizirani Hrvati u Hrvatskoj malo-prosvijetle.

Za druge,pak, za prosvijetljenje riječima evo jedne pjesmice koju je katastrofalno loši, do razine kriminala izdajnički i koristoljubiv političar Ivo Sanader,inače doktorčić književnosti, svojedobno objavio J.P., njemu ili njoj, u Slobodnoj Dalmaciji.
Mišljenje je da je riječ o homoseksualnoj želji i patnji mladog dr Ive Sanadera:
" NENIA SALOTINANA (???? nap.a.)
[I]Dosta mi je polovnjaka.
Hoću,konačno,muški da me se.
Balkanski, štono riječ.
I to:sada.Odmah.Nunc aut numquam

(Bože moj kakav debili,nap.a.)

Dosta mi je polovnjaka
Tko će me,ah,tko će me,konačni,muški
Drhćem uzbuđen.Zakoraknuti u povijest.
Quid multa? Muškarčinu čekam.Dokrajči!

Dosta mi je polovnjaka.
Numerus Negidius.Prekini,konačno, agoniju.
Dosadni niz historijskih zelembaća.
Faex (???,nap.a) populi.
Čekaj s asfaltom.Iskorijeni najprije.

Dosta mi je polovnjaka.
Od Avara do danas.Iskrči sve,konačno.
O,sancta simplitas. Muški me dohvati.
Ne dvoumi.Iščupaj. Ob maiorem cautelam.

Dosta mi je polovnjaka.
Po peti put.Po tko zna koji put.Konačno:
Svrši!!! O fictus possessor.U spomen:
Mojim imenom nazovi.
Nuper obiit.[/I]

Ovakvog smeća Ivo Sanader,još i kao budući suvlasnik Sloobodne Dalmacije,koju je dao za 20 milijuna Paviću (UMJESTOoko 500 KOLIKO SE EPH OBEZALA DA ĆE INVESTIRATI), moĆi će objavljivati kod Nina Pavića, tog smrada koji je uz druge,ipak mnogo časnije novinare i partnere,kriminalom započeo Europapress holding.
Da li itko zna kako je započela EPH? Zna li itko za prvi kriminal EPH (ilustrativna izdanja Vjesnika) da ne spominjemo kasnija 'slizavanja' Pavića s Kutlom i tome slično?

- 13:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Za dobro Hrvata! Kaznimo one koji su se koristoljubno obogatili bavljenjem politikom,kao i političke kriminalce!
    Usput, poslovni savjeti za sve poduzetnike u Hrvatskoj! PODUZMIMO,KONAČNO,HRVATSKU!!!
    Pravičnošču i vizijom!
Mesothelioma
Mesothelioma

Linkovi