Znaš....

29.12.2018.

Znaš...
ponekad ti želim reći zbogom
ali to bi onda značilo da te ne volim
da je to kraj...
Znaš...
mnogo puta sam ti zazivala ime
nadajući se da ćeš me čuti
ali nisi čuo...
Znaš...
sanjala sam tvoje nago tijelo
osjećala tvoje dodire na koži
a nije te bilo...
Znaš...
zamrzila sam tu prokletu daljinu
te kilometre što nas dijele
i razdvajaju nas
Znaš...
ljubav ne bira ni mjesto ni vrijeme
kad će se dogoditi ni tebi ni meni
a vrijeme je stalo...
Znaš...
sumrak je vani i hladan vjetar puše
u dahu mom piše tvoje ime
i u srcu mom...
Znaš...
Stvarno ti želim reći zbogom
jer daljina je tako...daleka...
ali ne mogu...
Znaš...
Zaš li ti uopće...
Znaš li ti da te volim...?







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.