Prekršaj

06.06.2018.

Dok krave pasu travu zelenu
Moj dragi ljubi drugu djevojku
A ja kroz kuruze guste gledam
I suzi iz oka da krene ne dam...

Ruke su njegove preko njenog tijela
Ne bi se reklo da ga nije htjela
Trava visoka,gusta ,zelena
Ipak sve vidim ,ma nije to sjena...

Ne skrivajući se,uživaju sretni
ne videći što zajedno čine meni
ne vide da patim tu malo dalje
Ah,bolje da sam skočila lavu u ralje...

Jer boli me njegova nevjera
srce mi kida , u očaj me tjera
suze teku kao da prestat neće
nema tu za mene,nema tu sreće...

I krave već sada pasu tuđu travu
a tko u nevolji gleda na kravu
bol me svladala skroz i sasvim
i krave nemaju nikakve veze s tim....

Ma neka ,nek pasu
Pa makar i tuđu travu
kad ne mogu ja nek barem one
uživaju u prekršaju....








Jučer sam bila malo preozbiljna pa evo malo budalaština koje sam napisala još u osnovnoj školi a to je stvarno bilo davno a glazbena podloga je nešto što ne mogu opisati...Ne znam šta da mislim o tome ,prosudite sami jel paše uz moju pjesmicu...

Oznake: Zajebancija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.