land of unseeded winners

dana gospodnjeg 10.02.2008., nedjelja

howdy, jel?

zašto neki ljudi ne mogu biti zadovoljni oonim što imaju? Dali je to zato što ne vide što imaju ili zato šti je u ljudskoj prirodi biti nezahvalan? Jer, određeni ljudi imaju dijamant u rukama a ne cijene ga. Barem ja mislim da je dijamant. A možda je to kao kada neki seljak nađe kamen u svojem dvorištu. Njemu taj kamen ne znači puno, samo mu smeta dok onom malom broju ljudi, koji vide taj kamen, koji shvaćaju taj kamen, koji shvaćaju da je rijedak kamen, taj je kamen više od kamena, jer u njemu vide svijet, za njih je taj kamen prekrasan.

You are so beautiful to me
You are so beautiful to me
Can't you see
Your everything I hoped for
Your everything I need
You are so beautiful to me
Such joy and happiness you bring
Such joy and happiness you bring
Like a dream
A guiding light that shines in the night
Heavens gift to me
You are so beautiful to me


Zašto te ti ljudi pokušavaju baciti na koljena? Baciti u blato? Jesu li ljubomorni? Frustrirani vlastitim neuspjesima? Zašto misle da si nedovoljno dobra? Ne znam... Ali znam da su jebeno u krivu Znam da su negdje fulali. Ne daj se...

And I must be an acrobat
To talk like this
And act like that
And you can dream
So dream out loud
And you can find
Your own way out
And you can build
And I can will
And you can call
I can't wait until
You can stash
And you can seize
Responsibilities
And I can love
And I can love
And I know that the tide is turning 'round
So don't let the bastards grind you down


Ma nakraju sve bi to bilo uredu da ja znam da te to opće ne dira. Ali te dira, i fakat mrzim čim mi i u šali kažeš da ćeš se ubiti, utopiti, bilo kako ozlijediti. To me jebe u mali mozak, veliki mozak i leđnu moždinu(DA, IMAM SVO TROJE!!!). Jer to ne želim, oni nisu dostojni toga da se ozlijediš zbog njih. Prije nnego skočiš, pročitaj mi misli...


Oh well I don't mind if you don't mind
'Cause I don't shine if you don't shine
Before you jump,
Tell me what you find..
When you read my mind


A ja? Ja sam ovdje. Ja se trudim biti uvijek na pravom mjestu u pravo vrijeme, i ne znam dali uspijevam. Nisam ništa posebno ali se trudim. I ne mislim odustati.

He doesn’t look a thing like Jesus
And he doesn't talk like a gentleman
Like you imagined when you were young
Can we climb this mountain, I don’t know
Higher now than ever before, I
Know we can make it if we take it slow
Thats thinking easy, easy now, watch it go


Ja ne odustajem
jedino s njom sebe vidim
ja ne odustajem
od one za koju živim
ne, ne odustajem


I da inače ovo je moj 20. post
A da bi lakše skužili ovaj post, na latinskom je petra, -ae, f. : stijena, kamen...
CARPE DIEM LJUDOVI!!!!
- 13:25 - vox populi (8) - tabula rasa - ljestve, napokon dobile smisao postojanja

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

linkovi