land of unseeded winners

dana gospodnjeg 06.09.2007., četvrtak

Evo nam nove školske godine... Ova dva i pol mjeseca su prošla samo tako, da vam pokažem što sam radio, pišem vam kolko sam sati na što potrošio.
Ako sam dobro izračunao, bilo je 72 dana praznika, to bi značilo 1728 sati praznika.
-spavao sam u prosjeku 10 sati na dan, to je dakle 720 sati
-na buđenje sam potrošio otprilike 72 sata
-otprilike sam potrošio 130 sati na videoigre
-otprilke 85 sati sam potrošio na igranje nogometa
-otprilike 25 sati sam potrošio na igranje tenisa
-otprilke 12 sati sam proveo po kućama raznih prijatelja
-otprilke 35 sati sam proveo subotama vani, u opijanju ili sličnim stvarima
-otprilke 8 sati sam proveo pijan
-otprilke 10 sati sam proveo na izvođenje psa van
-otprilke 40 sati sam proveo gledajući tv
-otprilike 100 sati sam sa prijateljima bio vani a da nije subota i da se ne napijamo
-otprilike 20 sati su prijatelji proveli kod mene
-otprilike 20 sati sam samo slušao muziku i razmišljao
-otprilike 10 sati sam razmišljao
-otprilike 25 sati sam čitao razne stvari
-otprilike 30 sati sam surfao internetom
-otprilike 70 sati sam jeo
-otprilike 55 sati sam proveo na wc-u
-otprilike 5 sati sam proveo u razgovoru sa rodbinom
-otprilike 15 sati sam proveo gledajući filmove koje sam digao u videoteci
-otprilike 16 sati sam proveo na putu na trening i sa treninga tj. na utakmice i sa utakmica
-otprilike 25 sati sam proveo na treningu i na utakmicama
-otprilike 4 sata sam proveo kupajući se
-otprilike 10 sati sam proveo u moru
-otprilike 15 sati sam proveo u raznim restoranima
-otprilike 65 sati sam proveo pod tušem, odnosno u kadi
-otprilike 25 sati sam proveo na autoputu ili odmorištima uz autoput
-otprilike 10 sati sam spremao svoju sobu
-otprilike 20 sati sam radio po kući

Ovih preostalih 44 sata nemam pojma kaj sam radio.
Inače, zadovoljan sam ovim praznicima. Još sam zadovoljniji sada kada sam napravio ovu satnicu(jedino me malo zabrinjava onih 55 sati na wc-u, to je dva dana izgubljeno u obavljanju nužde...). Nadam se da ste i vi zadovoljni sa vašim praznicima, nadam se da niste, kao neki ljudi koje poznajem, proveli cijele praznike igrajući videoigre, ili gledajući tv, nadam se da ste uhvatili boje, nadam se da ste se zabavili, a najviše se nadam da veseli. čili i naspavani dočekujete školu.
Welcome to the year 2007./2008.!!

I za kraj
Jimi Hendrix-All along the watchtower


"There must be some kind of way out of here,"
said the joker to the thief,
"There's too much confusion,
I can't get no relief.
Businessman they drink my wine,
plowman dig my earth
None will level on the line, nobody offered his word, hey"

"No reason to get excited,"
the thief, he kindly spoke
"There are many here among us
who feel that life is but a joke
But you and I, we've been through that
and this is not our fate
So let us not talk falsely now, the hour is getting late"

All along the watchtower
Princes kept the view
While all the women came and went
Barefoot servants, too

Outside in the cold distance
A wildcat did growl
Two riders were approaching
And the wind began to howl




- 16:01 - vox populi (2) - tabula rasa - ljestve, napokon dobile smisao postojanja

<< Arhiva >>

0

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

linkovi