...in patria sua

25.02.2014., utorak

Projekcija osobnog rasta na opći

Svi ljudi su prožvakali sav svijet. To znači da i dalje imam skoro cijeli svijet za otkriti, samo ne drugima, osim ako nisu neznalice kao i ja.



(Pjesmuljak jer mi se sviđa, makar bih mogao i reći da je nezadovoljstvo stalnim otkrivanjem tople vode jedan od demonâ.)

15.02.2014., subota

Ono.

U obnoćju lajem pas
na grani se cerim mačka
ideje preskaču, dodir se traži
repovi mašu, svaki za sebe
bivanje strano čeka da počne
biti tek jedno, bivanje za se.

Misli kovitlaju, oblake prave
magle se guste cijede kroz oči
gdje li je jedno, gdje je to drugo?
tijelo se grči, jer je napola
ništa ga ne može prevest' u jedno
ništa mu ne može reći da šuti.


08.02.2014., subota

Kad sam spreman, obično je već prekasno

- Ako tvoji prijatelji skaču s mosta, ne moraš zato i ti.
- Ali bila je moja ideja!


01.02.2014., subota

Poslanica/posranica

Dragi svijete, znam da ovo nećeš vidjeti u nekoj osobito reprezentativnoj količini, ali to me ne dira puno. Ionako nemam ništa reprezentativno za priopćiti. Zapravo, reći ću samo da mi danas počinje treća vanhrvatska godina.


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.