...in patria sua

07.11.2013., četvrtak

Budućnost nikad nije bila crn(j)a (tzv. glas tzv. javnosti)

Nataša E., 38, frizerka
- Ja bih sve njih dala zatvoriti.
- Koga njih?
- Ma sve njih, sve do jednog.
- Koga njih.
- Ma znate. Njih.

Miroslav O., 54, postavljač ploča varijabilne jezičnosti
- Mislim da mlijeko nije trebalo opet poskupjeti. A nije dobro ni ovo vrijeme. Evo, opet će kiša.

Josip T., 25, padobranac u usponu
- Ja? Eto što mislim! (pokazuje mali prst)

Eva V., 48, ekonomistica
- Kad god znam što reći, nema nikoga da me pita. A kad ne znam, odakle samo isplazite!?

Jasna E., 13, predsjednica razreda
- Navodno ćemo ići u školu jedan razred više. To nije pošteno.

Robert O., 85, skupljač plastičnih boca
- Nadam se da neće skroz ukinuti tu naknadu. A i golubova je nekad bilo više.

Veronika A., 22, studentica sociologije i dizajna
- Mislim da će biti bolje. Bazinga!

Tihomir I., 68, umirovljeni profesor fizike
- Umrijet ću. Šteta što nisam prije.

Sebeljub V., 612, pisac spama
- Rekli su mi da će mi blog postati čitan ako budem ostavljao komentare na drugim blogovima... Hmmm... Baš me zanima. ;)

Emilija M., 36, doktorica biologije
- Morat ćemo se boriti rukama i nogama za nešto za što smo prije više od pola stoljeća smatrali da je dobiveno.

Ulla Š., 6., buduća rock-zvijezda
- A što je to budućnost?

Tvrtko O., 42 pekar
- Ne znam, odnijeli su mi televiziju jer nisam plaćao pretplatu, a novu mi se ne da kupovati. Novine isto ne čitam.
- Vaše mišljenje, ne ono što piše ili se priča.
- A što to vas briga!

Katarina A., 74, umirovljena krojačica
- Nekad je izgledala ljepše. Bojim se da sam svojima na teret.

Željka E., 28, elektrotehničarka
- Ne znam, vidjet ćemo. Koji ćemo vidjeti.

Tomislav E., 66, političar u usponu
- Loše je i bit će još gore. I sve to zbog njih i njihovih...
- Njih?
- Njih, da.
- Kojih njih?
- Znate vi dobro kojih njih.

P. S. Je li itko redom pročitao inicijale?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.