srijeda, 15.04.2009.

....how u remind me....


*eo i mene nezad...o da....ne možete virovat?? Pa ni ja....toliko se toga nadogađalo...s vrimenon ćete se ušaltat i povatat prošle i sadašnje događaje...jer da počnen pričat nzn kad bi prestala....
*od bitnijih stvari moran spomenit da mi e bilo predoro u puli na smotri lidrana.....obožavan hvarane!!!! Ljudi moji.....ne znate vi ko su hvarani.....dddddd........i koliko mogu pojist (da ne zaboravin...)hahaah....Xd........i da....moja čakavska.....ah to e tek tako da piše.....
*ljubav?ne pitajte......
*škola?ah...zasad ok..moglo bi i bolje....(al šta ne bi moglo bolje)Xd
*prijatelji?-khm...muški rod?s njima san trenutno u boljin odnosima definitivno......
*prijateljice?-ovisi kako s kojima...neke me zaborave jer imaju 'svoga posla', neke i ja zaboravin s vrimena na vrime, a s nekima se stalno vidin i čujen..pa sudite....
*blog-svatila san da e ovaj blog(ali i prethodnih par)uvik bija tu...di bi se ja mogla istrest...stavit na ekran nešto šta me držalo tad u ton mon filmu....i zato san se vratila pisanju.....hehe...ža mi je šta nisan pisala prije...al morala san malo uživat u nekin drugin stvarima ali i svatit da te neke stvari nisu onakve kakvima se čine tj. da se ne moramo i ne smimo vezat za nešto u tolikoj mjeri da se ogradimo od svega ostaloga....(ok...ovo e zvučalo filozofski)loool....ako ste skontali...skontali...ako ne...polako.....hhahaha...
*uglavnon...od sada pišen češće (nadam se).. volin vas sve....<3<3<3<3<3<3<3
Big ljubac!! Teach*


21:54 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.