srijeda, 05.11.2008.

rape me...rape me my friend...rape me again....=)

Ej,ej ljudi moji...ovako...net mi nije radija misec dana...komp pun virusa...ugl...da van ne duljin....pa van nisan mogla pisat..al eto..odlučila ja napisat new postek...jeap.....nevjerojatno ali istinito...ima van svašta u šk....ocjene van neću spominjat jer nije da se baš iman čime pohvalit..tak da....u razz je situation oke...bolje nego šta je bilo-bar po meni...i meni su se više manje neke stvari sad iskristalizirale tako da....lakše se diše...hihi......mater će mi poludit radi telefona na kojen non stop visin...nekidan san prala kosu i pričala na telefon...omg....deset ljudi me zvalo..ja spustin slušalicu taman zazvoni..i tako pet puta...šesti put čekan ja da zazvoni ono ništa...kako san bila razočarana.....uh....napokon san onda mogla ražentat kosu....al doro.....bilo pa prošlo...isuse...s linon obaran rekorde koliko kratko pričamo...al zato brate s barunkon obaran rekorde najduljeg razgovora..gee....;-P
Priko vikenda(predprošlog) je bila luđa...haha...pozz ekkipi!!!!!!!!!
i kati..jopi...a i gabici mojoj...
Ali se zato ne želin se ni prisjećat ovog sad-zadnjeg tjedna... pakal....a šta mi tek slijedi..jadna ja.....=(..........šmjc....auch....ka ono-sredila san ove godine obaveze tako da ih sada.... čini mi se iman više nego ikad...a triala san to odavno već riješit....hihi
Al doro...ien na neke dodatne u školi...novinarsku...ajme šta ima posla oko te novinarske...al doro ne tužin se ja...volin ja tu novinarsku..hiihi
I ugl...za par dana ien u solaris s ravnateljicon...omg...znan da prestrašno zvuči...al eto....bar neću ić dva dana u šk...hihih
Da...ove godine san odlučila ne glumit u kazalištu radi spleta određenih okolnosti...pa san na kraju završila na čakavskoj...al eto in....zadnja san godina pa me briga...dogodine valjda neće zvat! Rođoš mi e 24.....kati 25....tako mi se ne da slavit rođ...baš nean neke volje..i još san bila u kazni.....ma svašta....
jo šta da van još pišen...nezz ni ja...past će idući tjean novi post....pa se čujemo....
hihii...i šta još....ah da....ljubin vas..voljin vas....papa....budite dori i pametni.....a ne ka i ja...zzzzeza....cmokenzi =)
p.s. znan da san van ovde svega- čega nadrobila, al bit će bolje drugi put....valjda...bleee...
eh i da-naslov je bzvz dodan...like that songach....! ;)




15:07 | Komentari (45) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.