petak, 25.04.2008.

DON'T CRY....

*O da, plakala bihcry..plakala i plakala..crybez prestanka.Ne osjećam se dobro i mislin da se gubim. eekZa ljude za koje bih dala 'ruku u vatru' da neće raditi što rade, grdno sam se prevarila...yesNo neću o tome.Danas sam razočarala sam samu sebe..znate ono kad mislite jedno, a osjećate drugo?blablaTako sam htjela reći DA, ali iz mene kao da je izašlo NE..bangSad se grizem zbog toga što sam mislila da se mogu oduprijeti ponekim emocijama..ali i nije mi baš uspjelo.A sad sam mogla pjevati od sreće..Ajoj!zijev

*I da ne zaboravim, nekidan sam se skoro rasplakala u školi...samo sam čula kako neki viču:Tea plače,plače..a meni su riječi samo odjekivale u ušima. bangNe, nisam plakala, ali sam bila na rubu. Željela sam se samo ustati, izaći iz razreda i otići negdje gdje me nitko neće naći. burninmadNo, to naravno, nije bilo moguće. nonoPa sam ostala sjediti i nisam mogla prestati razmišljati...lud

*To su sve moje fazice-ali Barunka-dušo moja, ti mene tada samo sat vremena ostavi da samujem i ja ću biti bolje..obećajem...!!!!!!!!!thumbup

*Jučer se održala 17. čakavska večer u povodu Marulićevih dana u našoj školi.yes Da, glumila sam i tu..moram se pohvaliti!naughtyhehe..Sve je prošlo u najboljem redu, stoga sam jako zadovoljna.sretanNajvjerojatnije ću nastupiti u 7. mjesecu s mojom družinom iz amaterskog kazališta-a o tome više na vrijeme....pjeva

*Pozdravljam:wave Katarinu, Jopu, Gabicu i Lucu moju..a posebno prve dvije-tri navedene koje se sad spremaju za Varaždin! zujoNadam se da će Kate moja lipa ispunit jedan moj zadačić..cerekhehe...Ljubin vas!kiss

P.S.pozdravljan sve moje kolege s čakavske..volin vas!pozdrav!wave


19:48 | Komentari (23) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.