petak, 11.04.2008.

ubij me....

*Jedva čekan srednju! sretanPa ja više stvarno ne mogu živit u ovon šugavon razredu..bangTo su van same spletke, laži, ogovaranje i ljubomora..yespa ću ja s njima ne ekskurziju??????namcorala brale ludila….malo sutra…Za one koje misliš da su ti prijatelji pričaju okolo da si se prominija i da te više ne pripoznajulud(a ne pitaju se ko me možda prominija, i to možda???),naughty a to šta su oni mene od 1. do 4. gazili (i to doslovno), to nema veze….e neš više, ja ti kažen..dosta san ja plakala radi vas.cryJedni počeli izlazit vanka,drugi će još malo propušit ili već puše, treći slušaju cajke i teške su seljačinezujo (ne znaju reć dvi smislene rečenice-pa mislin slušaju cajke),četvrti su debili koji glume još veće debile…a peti su oni koji su 'normalni'..eek(i jako ih malo ima)..ma ko su oni meni u životu..niko i ništa..sami zrak…:coolu cilon razredu postoje 2 normalne osobe…i onda me oni pitaju da zašto ne iden na ekskurziju..zašto ne iden??pušit i pit?smokinNe, hvala. Rađe ću stat doma.yesDa ste me pitali prije misec dan šta mislin o njima to i ne bi bilo ovako drastično…pjevaali zahvaljujen onima koji su mi otvorili oči..iznimke u ovon razredu ipak postoje…kiss
*Zadnjih dana mi svi govore da san čudna, a šta ću kad san više ogorčena kakvih ljudi sve ima…winknisan mogla ni sanjat da ću mislit o nekima ovo šta sad mislin…noi ako san ovih dana bila malo živčana-ispričavan se jer znate da to nisan ja…cryi da mi je svašta bilo na pameti…Ljubin vas & šaljen big hug!!!!kiss
T€IC@


21:18 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.