Kako upoznati nove prijatelje preko interneta - Datiranje za seks

utorak , 25.12.2018.

Nova










Click here: Kako upoznati nove prijatelje preko interneta






Ili recimo da li je zainteresovan samo za seks. Imate li neki savet? Možda ćete razgovor nastaviti i na kavi.



kako upoznati nove prijatelje preko interneta

Mnogo je ljudi koji nemaju takvih problema, ali je način života takav da ostavlja vrlo malo vremena za druženje. Prvi korak koji morate napraviti ukoliko želite da koristite ove sajtove da biste pronašli partnera jeste da se učlanite na neki od sajtova.



kako upoznati nove prijatelje preko interneta

Usamljeni ste? Prizovite i zadržite nove prijatelje - Prijatelji su oni za koje znamo da će nam pomoći kad god nam je to potrebno i u koje imamo puno povjerenja. Sve može da se namesti — i fotografija, i ispričana priča koju je teško proveriti.



kako upoznati nove prijatelje preko interneta

A trenutno u srednjoj skoli imam par drugara sa kojima se druzim i zabavljam ali samo u skoli. Svi oni se druze i izlaze petkom, subotom dok se ja u tome ne pronalazim a i niko me nije ni pozvao na takve dogadjaje. O drugaricama da i ne govorim. Sve su to otprilike dobra deca ali ne umem da se predstavim, odlican sam djak ali kao da je to minus. Shvatio sam koliko je moj neki status u odeljenju los kad sam slavio svoj 18. To je upravo ono sto radim. Treniram kod kuce vise od 20ak meseci, imam odlican napredak i u skoli. Moje poslednje 2 godine su ujedno najuspesnije u mom zivotu, ali socijalni status se nije mnogo popravio. Uz svoj licni uspeh sam uspeo da dostignem odredjen nivo samopouzdanja i da prebrodim neke od svojih strahova. Problem je sto ucenje i trening traze dosta vremenena, energije i motivacije. Bezbroj puta dok su moji drugovi bili u kafani, polu pijani ja sam petkom i subotom uvece trenirao kod kuce, jer znam da sam tako bolji nego sto sam bio juce. Mozes svakakav medju ljude,ali takodje moras da se nadas da nece bas svi da te prihvate i to mora da ti bude normalno. Nece svi ni da te vole,vecina u stvari nece uopste ni da misli o tebi,ali opet je to normalno. Jer ,kao sto i sam znas i ti nemislis o svima,iako ti se cini da mislis. To ti se samo cini. A ovo sto si napisao je skoro preslikan primer kao moj. Mislim da znam tacno sta te zeza. Iskreno kada sam procitao ovo sto si ti napisao malo sam se i sam uplasio,jer,iako je to vreme davno iza mene,na taj tren sam se vratio u taj period. Najgori period u mom zivotu. Ceo taj period je za mene bio kao kosmar iz kog nikako nisam mogao da se probudim. Kada sam konacno dobio sva sr... Medjutim izasao sam iz toga. A prestalo je onog momenta kada sam se pomirio sa svim. I poceo sve iz pocetka. Neki put i sada imam utisak kao da je sve novo za mene,ali nije. Imam i to predjasnje iskustvo,mada je ono samo lose stvari ostavilo. Ne mogu ti pisati detalje toga,jer me je malo sramota,iako nema razloga uopste,ali mogu ti reci da nista nije trajno niti vecno,kao sto i sam znas. Meni se cini da su kod tebe ti problemi mali,ali bas dok su takvi resavaj ih na vreme,nemoj se zeznuti kao ja i cekati 15 godina na to. Najbolji savet koji ti mogu dati i koji mislim da je takav za tebe je da ides kod nekog strucnjaka. Ne stidi se toga niti plasi. Pri tom mu reci sve iskreno,nemoj glumiti nista niti pokusavati biti nesto drugo,budi bas ono sto jesi i pricaj ono sto ti smeta. Takodje po tvojoj prici vidim da nije bas da nemas drustva. Izgleda mi da imas,medjutim ti nisi zadovoljan time. Isto kao i ja sto nisam bio. Ja sam mislio da nemam nikog,medjutim kada se setim mnogi su od njih me bas dosta cenili,medjutim ja sam hteo nesto drugo,drugacije. I u toj stalnoj teznji za necem nikad ne bih bio zadovoljan. BUDI ZADOVOLJAN SA ONIM STO IMAS. Kada naucis da cenis i volis i najmanje stvari koje ti zivot pruzi velike ce ti ionako doci,al ces ih prirodno docekati. Ako nesto ne ide,nemora da ide. Tek kasnije to shvatis. Ali se trudi da tako shvatis sada. Ne gubi dzaba vreme na preterane zelje,ako ne ide sa drustvom sada ici ce,samo opusteno i ne ocekuj nista. Jer tako nemozes nista ni izgubiti. Znam da ti nisi na dnu,ali znaj,kada jednom odes na njega,dole vise nema samo gore. Takodje nista ti se nemoze strasno desiti. A takodje to sto si ti takav neznaci da si gori od drugih. Gori,bolji je sasvim relativna stvar i vecinom vreme to pokaze. Ali u sustini to nije bitno. Ti si dovoljno dobar,kao i svak. A to sto se drugi opijaju dok ti ucis ili treniras meni deluje kao tvoj plus,a ne minus. Ne opterecuje se time. Takodje kad sam ti rekao posmatraj ptice,ljude,sport prati nisam ti rekao da ti to onako bez veze radis,vec sa interesovanjem,trudi se da osetis tu strast za tim. Recimo ako zavolis sport,odes na utakmicu tamo su ti sve ljudi koji dele istu strast. I sa njima mozes pricati o tome,druziti se. Iznostiti svoja zapazanja,oni svoja. To ti je razgovor. Samo napred i obrati se strucnjaku obavezno. Ovo ovde sve moze da pomogne,a i nemora,ali strucnjaci za to postoje,da pomazu i daleko su strucniji za to od svih nas sem ako medju nama nema nekog.



Kako SMUVATI DEVOJKU preko FEJSA
Ako ste oduvijek željeli naučiti kuhati, zašto ne biste upisali radionicu kuhanja? Nekad je moguće osećati se kao pravi baksuz. No, da biste uživali u putovanjima, ona ne trebaju biti skupa i daleka. Možda bi vas bilo sramota da uveče u gradu same priđete nekome ko vam se dopada, ali kada to uradite online, zvuči interesantno i izazovno. Izgleda mi da imas,medjutim ti nisi zadovoljan time. Prvi korak koji morate napraviti ukoliko želite da koristite ove sajtove da biste pronašli partnera jeste da se učlanite na neki od sajtova. Zato smo hteli da Vam pružimo bar nešto besplatno. Bezbroj puta dok su moji drugovi bili u kafani, polu pijani ja sam petkom i subotom uvece trenirao kod kuce, jer znam da sam tako bolji nego sto sam bio juce. Već duže vrijeme je planetarno popularan web site pod nazivom MySpace.

[Hepi parovi|Prvi susret sa bivsim|Kako pratiti tudji viber besplatno]






Oznake: Usamljeni, ste, Prizovite, i, zadržite, nove, prijatelje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.