Adelaide Hills 2

28.05.2024.

ovo je moja najnovija slika Adelaide Hills 2, trebala je biti bolja ali je ovakva kakva već jest, akrilik na slikarskom platnu 60x50 cm ZGK



adelaide-hills-4



ovo je to isto ali snimljeno bez blica



adelaide-hills-5

ADELAIDE HILLS

17.05.2024.

ovo je moja najnovija slika ADELAIDE HILLS, akrilik na slikarskom platnu 60x50 cm ZGK


adelaide-hills3




a ovo je to isto ali snimljeno bez blica


adelaide-hills

SUNČANI KRAJ

10.05.2024.

suncani-kraj-1



ovo je moja najnovija slika SUNČANI KRAJ, akrilik na slikarskom platnu 60x50 cm ZGK



suncani-kraj2



ovo je to isto ali snimljeno bez blica


suncani-kraj3



malo sam dodatno radio na oblacima....


sun-ani-kraj-4



još malo....

VASILIJE ( VASO) GRUBOR

04.05.2024.

palmira-toljatija-2


ovo je ulica PALMIRA TOLJATIJA BR 2 u BEOGRADU u kojoj je moj otac imao svoj stan, ali je nakon nagle smrti moga oca i moje maćehe Milice Gavrilović stan ukraden od nepoznatih ljudi koji su koristili našu ratnu katastrofu i odvojenost djece koja su prebivala u Zagrebu ....


aleksandar



VASILIJE ( VASO) GRUBOR



moj je otac imao prijatelja u Beogradu, čovjeka sumnjivoga morala VASILIJA GRUBORA, vršnjaka iz vremena službe u ratnoj mornarici , koji je nakon nagle smrti moga oca ispraznio stan u ulici Palmira Toljatija 2 sa svim stvarima koje su u njemu bile i pohranio ih u jednom skladištu kojega nitko nije obilazio. Tako su neke stvari od našega stana preživjele i sestra Zlata je manji dio njih donijela u Zagreb. A taj je VASILIJE GRUBOR kriminalno prodao očev stan , odnosno moj stan ( moje sestre i mene) meni nepoznatim ljudima koji su iskoristili ratne prilike i zavađenost Srbije i Hrvatske, i zatvorene granice, te je na taj način VASILIJE GRUBOR stekao znatna novčana sredstva iz kojih je plaćao Kninske dobrovoljce i takozvanoga kapetana DRAGANA ( Dragan Vasiljković) u njihovim haranjima i bratoubilačkom ratu u Srednjoj Dalmaciji


da čovjek pukne od smijeha! ZGK

ZADNJIH 3 MINUTE

03.05.2024.

zadnjih-3-minute


ovo je moja najnovija slika ZADNJIH 3 MINUTE, akrilik na tvrdome kartonu 40x25. ZGK




zadnjih-3-min



ovo je to isto ali snimljeno bez blica, interesantno je za ovu sliku reći to da nisam dobio ono što sam htio pa sam onda stavio tu exploziju, smijem se....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.