MOJ MODEL SOLARNOGA SUSTAVA

02.12.2023.

Budući da se Sunce sastoji od plazme, ekvator se okreće brže od polova. Ta se pojava naziva diferencijalna rotacija i na ekvatoru ona iznosi 25,6 dana, a na polovima 33,5 dana. Budući da se i Zemlja okreće oko Sunca, nama se čini da se ekvator Sunca okrene za otprilike 28 dana (sinodički period vrtnje).U tom periodu Sunčeva aktivnost iskazuje promjene utjecaja na Zemlju. Os vrtnje nagnuta je prema okomici na ekliptiku za 7,2°. Zbog toga nagiba Sunčeva se kugla ne vidi sa Zemlje stalno u istoj projekciji. Sjeverni joj je pol prema Zemlji najviše nagnut u rujnu.


nagib-sunca



To je što se tiče nagiba osi vrtnje kod Sunca, a kod planete Zemlje i njenog satelita Mjeseca ona je prikazana na ovoj slici


Zemlja-Mjesec



A ovo je moj model


MOJ MODEL SOLARNOGA SUSTAVA PREMA TUMAČENJIMA KOZMOLOGIJE ZLATNOG PRSTENA
Ovo je moj model solarnoga sustava koji je prvi puta predstavljen u mojoj višetomnoj Kozmologiji zlatnoga prstena. Ovaj model sadrži planetu Zemlju I njen satelit Mjesec dok se dalje nalazi Sunce oko kojega se okreću ostale planete. Kao što se vidi planeta Zemlja ima PRSTENOVE isto kao I Mjesec a oni su rezultat kreativnosti , snage I rada samoga čovjeka dakle oni su arteficijelni predmeti koji tvore SUSTAV dvije zavojnice gdje se na površinama planeta ili satelita inducira električna energija . Mi smo taj Sustav nazvali Sustavom kozmičkoga transformatora gdje postoji odnos Primarne I Sekundarne zavojnice . Dalje se nalazi naše Sunce koje također ima prstenove ali su oni rezultat duge kozmičke evolucije gdje se od preostalih planeta koje su razorene velikim gravitacionim silama Sunca formiraju prstenovi na način da se na preostaloj masi Sunca inducira električna energija



moj-model-solarnog-sistema


ovo je to isto ali snimljeno bez blica


moj-model-solarnog-sistema-2







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.