ŠTO BIH VOLIO?

07.09.2018.



(slika: digital artist)

Pitaš me,
što bih volio?!,
više ni sam ne znam, draga,
ali mislim, da bih htio
vidjeti tvoga Maršala,
mislim, da bih htio
porazgovarat' sa njime
o tamnoj strani Mjeseca,
o velikoj vojni
i velikoj fronti sa kaćušama
i velikoj snazi tvoga naroda
i da li ima života na asteroidima
pa onda što se otkrilo
na kraterima,
da li ima bakterija
ili je život sastavljen kao tajna,
pletenice od kose naših ženščina?

Htio bih biti heroj
na grudima sa tvojom zvijezdom,
htio bih biti ponasan tobom
i tvojom nježnosti
i tvojom odanosti,
a zvijezda na grudima
bila bi
asterina gibbosa u mojim Pilama,
zvijezdica
do koje dolaziš
gambajući po pličinama,
htio bih biti pjesnik
što teorije sklada
o nebu obasutom makovima,
htio bih biti pjesnik
što harmonije sanja.

Eto, to bih htio,
a htio bih još mnogo povrh toga,
ali onda bi rekla, draga,
da mi je glava od fantazija,
da je život realan,
ponekad strašan
i da je potrebno,
da budem snažan
kako bih durao
život iznad jaza,
da je potrebno, da sam sabran
i da je baš naša ljubav taj san
koji sanjam,
a sada da se prihvatim
nekog korisnog posla...


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=73252

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.