ŠTO SE MENE TIČE....

31.12.2016.


Image and video hosting by TinyPic

što se mene tiče
on je početak i kraj
i on je iznutra i izvana
svjetlo neba i zemlje
zvijezda samozatajna
nije prostoran,
a ipak nije neodređen
neograničena beskonačnost
najviši superego
beskonačnost unutrašnjih mogućnosti,
a čitav je Kozmos
samo djelomični izraz
intenzivan je
sve zna,
a iz njegova znanja
rađa se život
kao što se iz života
rađa istina
i traženje istine

o, Milostivi,
nemoj zadržati istinu samo za sebe,
jer jedino Ti možeš imati
istinu i život,
a što se mene tiče,
jedino me traženje može
održati na životu


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=73925

ČESTITKA

30.12.2016.

TAMO GDJE MI JE SRCE

26.12.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

ići mi je tamo
gdje mi je srce
ne bih li ugledao
male vile u noći
kao nebeske lampe
bijele u samoći

ići mi je tamo
gdje mi je srce
da bih dotako zvijezde
svijetle kao luči
i u dubini tvojih grudi
otkrio skrivene sjete
spomen tvojoj duši

i na kraju toga puta
umoran i tužan
ja ću stati skrhan
istinom oštrom kao kosa
što je žnjela
duše nježne kao rosa
i iz moga meka srca
poteći će čista vrela krvca


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=73298

DO KRAJA VREMENA

12.12.2016.


Image and video hosting by TinyPic

Nitko nije vidio moje suze
ni žena
ni djeca
ni prijatelji...

Na postelji vlažnoj od kapi
san slike neobjašnjive objavi,
da ćemo biti zajedno
od početka do kraja vremena,
da nije vrijeme kao potok bistri,
u iste vode nikada nećeš stati,
nego je sve tijek gdje ludost ljudska
suze na obraze vlažne
kao meandre slaže.

Kap po kap
vrijeme do vremena
na kraju ljubav neizreciva.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.