8 malih pričica o ZET-u - 4.

26.05.2016.







4.



Kako je bilo u priči br. 3, Sličan događaj dogodio se u Bistri.

Ušao sam u autobus, ali bez karte i čekao da isti krene, međutim, naišao sam na jednog vozača za kojeg je, također, bilo poznato, da jako voli gnjaviti ljude.

I ja se stanem prepirati sa njim, a on stane i postajao je sve nasilniji pa ja u autobusu pružim otpor, a on kada vidje, da sa mnom nije lako, uhvati se desnom rukom ispod lijevog pazuha svoje jakne i ja vidjeh futrolu za držanje pištolja i pištolj kojeg on izvuče na mene.

Nisam htio onda nastavljati borbu, jer nisam znao kamo će nas to odvesti pa se malčice saberem i izađem iz autobusa.

On je samo trebao povući kokot na pištolju i ja bih bio pokojni, ali nije.

Znate zašto?

Zato, jer je bio kukavica, koji nije vjerovao u ono što radi za Hrvatsku, nego je vjerovao samo u materijalne probitke, koje je donosio hrvatski rat.




odlomak iz knjige "POVIJESNA LUTANJA"

ISBN 978-953-8054-72-3




http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic27.php

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.