365 fotki u 365 dana ;)

25.03.2010., četvrtak

365/365

365. dan je tu, ljudi moji! To bi znacilo da sam gotova s projektom, ali isto tako da nisam s vama. Ja cu jos uvijek biti tu i komentirati vas. Možda ne svakodnevno kao do sada, ali s vremena na vrijeme ću svratiti.
Iskreno, falit će mi sve ovo. Svakodnevno logiranje i živciranje oko blog haera, uploadanje fotki 400xnešto na photobucketu. Svracanje na blog svakih pola sata za vrijeme onih dosadnih dana. Falit ćete mi vi i vaši komentari. Monika i Ivan lijepi, najljepši koji uvijek znaju reci što treba i pomoći onak kak treba. Megi koja mi je prva tako prirasla srcu da ju vjerojatno nikad neću zaboraviti. To malo stvorenje smiješna glasića. Baš poput mene :) Kreativna Agi koja me zadivljuje u svakom pogledu i koja će mi doći da joj nađem pankera. Denis s fenomenalnim fotkama kojima me oduševljava svakodnevno (ili barem onda kad ih posta :P). Pa Marija koja mi je sva smotana, simpatično zaljubljena i njezini školsko - ljubavni postevi. Lenaaa! Lena koju ću još vidjeti, naravno ! :) Šank :) ! Shiza! Shizu sam također jakopunomnogo zavoljela. Od samog početka kad se pridružila projektu 365 joj se divim. Toliko je simpatična i toliko zna ostati ozbiljna u trenucima da je teško ne simpatizirati (rijec, vau!) je!

I svi vi ostali 365 projektaši (Dada, Ana koje više nema :( , Zeko, Nikolina.. i svi ostali kojima ne znam imena, a glupo mi je pisat nadimke takve ! :D), koji ste ostali ili otišli pa skrivecki gledate ostale blogove. Svi ste mi super. Da nema vas ovo ne bi uspjelo (iako sam samo jednom došla u napast da odustanem :P) i hvala vam mnogo jako puno na tome.

Ne zavoravljam ni ostale blogere koji nisu dio 365 projekta, ali su mi preeepredragi! Daisy Duck koja mi je preprepredivna i koju zasigurno neću još dugo zaboraviti. Njezini komentari, kao i postovi natjerali su me da se uozbiljim i shvatim neke stvari. Ali su me isto tako nasmijavali i uvijek sam ih s veseljem očekivala. Pusach Daisy :)
!multi kulti! koja je i sama rekla da nas nadasve povezuje ova hiperaktivnost koju šaljemo kroz posteve. S njom sam se našla na totalno nekoj drugoj razini. Na nekoj ljepšoj i boljoj. I njezini stihovi koji me svakog puta ostave zapanjenu koliko su dobri. Njezina jednostavnost, a opet kompliciranost. Sve je to ona. Lijepa, divna Kora Dvorski !

Ma divni ste svi. Najdivniji.
Bilo mi je lijepo djeliti s vama ovih godinu dana svog života. Ovih milijun nebitnih detalja iz mog kakvog takvog života. Nadam se da vas nisam zamarala (previše :P) i da je isto tako i vama drago što ste bili dio ovog.

Možda uskoro započnem s novim projektom, no on neće biti ovdje.

I ne znam zakaj sam sad sve ovo pisala, osjećam se ko da umirem.
Ostavite mi imena i prezimena da vas pododam na fejsbuku ili msnu! OBAVEZNO!

OH! Divni divni diiiivni!
LIJEPI! DIVNI!
VOLIM vas sve!

HVALA!!!!!!!!!!!!!!!

Fotka ista ko i prije godinu dana.

Photobucket
- 23:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e