365 fotki u 365 dana ;)

13.12.2009., nedjelja

263/365

Danas uživam doma i sad mi novatv šteka, a Višnja Pevec priča, e.
I sad se Mel Gibson seksaO!
No dobro.

Ovo dalje ne morate čitati.

Malo sam se ubedirO danas, pa sam gledO slike. I spavaš na jednoj, toliko si bucibuci. Toliko smo filmova pogledali skupa, ali samo svaki treći smo uspijeli do kraja. Uvijek smo počeli s našim glupostima u sredini. Sjećaš se kad sam poslije škole došla do tebe pa smo gledali onog s onim likom Angelom koji je na kraju bio Vrag? Robert de Niro je glumiO. I onda smo se ljutili jedan na drugog ali smo bili preponosni da to priznamo. IšaO si u P natrag drugi dan i nisi mi ni pusu dao vani. GledaO si za mnom i ja sam se okrenula. Tvoj tata nas je gledao kroz prozor i nasmijao se. Bilo nam je lijepo. Mislim da je nedostatak te puse kriv za ovo danas. Za ništa :(
Sjećaš se kad sam ti trbuh gladila ispred H? Kad si čučnuO da me oraspoložiš i pričao mi gluposti. Kad si hodaO s nekim likom iza mene dok sam ja pričala s ludim K, i gledao me i smijao se slatko. Kad sam ja bila glupa i nisam htjela do P, pa si me dizao kad sam sjela dole.
Sjećaš se kad smo prvi put pa sam mu dala ime? Sjećaš se kad si došaO do mene i sve promatraO po mojoj sobi? Kad si naočale isprobavao i kad smo se pred susjedima ljubili?
Sjećaš se kad smo pričali vani 100 sati i ti si me toliko htiO sutra imati?
Ja bi da je sutra to sutra.
Bediraš me, dječače.

Onda sam se sjetila još i Č. Napisala sam mu poruku kak mi fali ljeto i vožnje. On je spavao u mojoj vesti i mirisaO ju. Ja sam imala njegovu isto.
On mi je bio najkul, a Bubuu je bio ljubomoran na njega. Ali voljela sam ih oboje. I bili su mi dobri. Svaki na svoj način.

I sad, upravo sad sam se Bennyja sjetila, mog pesonje prvog. Bio je mali zločko, al toliko smo ga jako voljeli :( I nikad ne budem zaboravila kak je umiral. Miško moj mali :( :(

DOBRO SAM!

Pričam s B! ZaljubiLaaa se *-*
Imam šosić al nije kak sam ja htjela. Dobro, nema veze.
Evo. Bok!

Photobucket


- 23:59 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e