365 fotki u 365 dana ;)

09.05.2009., subota

46/365

Dakle, izlet!
Krenuli smo u 8 sati u jutro prema Kumrovcu praznih trbuha. Odmah po polasku otvarali smo sendviče i sokove (da, sokove, kako tko) pa kad smo to riješili, bili smo spremni za put. :)

Photobucket

Prije samog Kumrovca stajali smo kod spomenika himni i Antunu Mihanoviću, čini mi se :D Naslikavali se i ukrcali se na bus da bi se vozili nekih 10 minuta do Kumrovca. Imali smo 20 minuta slobodno tamo, najeli se, piškili, nakupovali u obližnjem dućanu i otišli u obilazak muzeja "Staro selo".
Nikad još nisam bila tamo pa mi je bilo skroz zanimljivo vidjeti kak su ljudi živjeli nekad. Fotkala sam naravno puno.

Photobucket

Zadržali smo se sat-dva i krenuli za dragu nam susjednu Sloveniju :) Ne sjećam se više koliko nam je trebalo ali nije bilo puno.
Prva stanica nam je bio pavlinski samostan u Olimju (gdje smo u biti i cijelo vrijeme bili). Tamo nas je ugostio neki stiček koji je ispričao o crkvi, proveo nas malo. Crkva je totalno kič nad kičem :D Sve oko tebe zlatno - crno, natrpano, a u sredini crkve neka lutka u regalu koja mi je bila prejeziva. Pošto nisam neki fan crkava i tako toga, nije me to osobito zanimalo, a plus to, smrzavali smo se u kratkim rukavima nutra. Eh da, u sklopu crkve se nalazi kao neka ljekarna stara koju su nam najavljivali kao nešto spektakularno, a ono tamo sobica mala s dva ormara i šarama po zidu. :D

Photobucket

Onda je na red došla Čokoladarnica, jeeeij! Čim smo došli u blizinu sve je počelo mirisati na čokoladu i nismo mogli odoljet, a da ne kupimo barem nešto sitno. Gospodin nam je ispričao nešto o toj Čokoladarnici ali mislim da ga nitko nije baš previše slušao jer je oko nas bilo brdo čokolade. Dobili smo svaki kockicu, a onda se bacili na šoping :) Ja sam uzela praline s marcipanom i nugatom i jednu kutijicu malih mlječnih čokoladica.

Photobucket

Malo smo odmorili na nekom travnjaku u blizini i krenuli prema glavnom odredištu, Jelenov greben - Olimje.
Naručali smo se do 15h i po dogovoru do 19h imali slobodno. Moram samo reči da su Slovenci preskupi! Kuglica sladoleda (koji mi se nimalo nije sviđao jer je bio cijeli neki umjetni :D) - 1 euro, kocka kolača - 3 eura.
Dan smo proveli većinom šetajući, fotkajući (prozvali su me ženskim Lupinom :D), sunčajući se, a neki i pijući. Do 17h smo nekak izdržali, proučavali tu i tam neke sitnice ali onda nam je postalo strašno zamorno na suncu. Tada smo odlučili da doma krećemo jedan sat ranije. Dakle, u 18h. Još smo malo pričali, ljuljali se (profesori :D), klackali, fotkali (jesam uspjela na kraju uhvatiti jelena :D).. pa krenuli kući!

Photobucket

Na putu za doma je bilo skroz veselo. Pjevalo se, grlilo, ljubilo.. bilo je svačeg :)

Bio nam je to prvi izlet u 2 godine na koji smo jedva nagovorili razrednicu da nas vodi (nismo bili u najboljim odnosima s njom), a sad kad smo se vratili i kad smo se toliko dobro proveli već nam je predložila novi izlet, Gardaland u 10. mjesecu. :)
Sve u svemu, možda je moglo biti i bolje da su nam bolje organizirali vrijeme, nečim zanimljivim možda, ali i ovako je bilo predobro i na neki smo se način svi još više zbližili. Ako ne međusobno, onda s profesorima sigurno :D Sad budu lakše padale petice ;)

***
Poslje sam otišla do grada malo, na hamburger :D i van ali nije bilo nešto zanimljivo, a i s tatom sam se dogovorila da idem doma ranije. Kad sam došla doma imala sam tek tolko snage da izvadim leće, obućem pidžamu i bacim se u krevet. Nisam imala čak ni snage razmišljati, a toliko me toga mučilo. Možda bi morali ovako svaki dan, pa se uopće ne bi zamarala s glupostima ;)
- 23:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e