Proglasi

utorak, 07.08.2018.

Limerick: „Pitanje sumorne šale koja traži odgovor u kome se za nasilje, krađe i druge zločine nisu odgovorni Transformersi “


(Opaska autora: „Najveći problem koji me muči kad govorim o drugom je činjenica da čovjek uvijek govori o sebi, a vlastite podešene stavove pripisuje drugom ~ pa mi djeluje da bi me govorenje o određenoj skupini Nehrvata preobratilo u lažljivu krvoločnu i zlonamjernu spodobu njihovog ranga ~ mada svi mi imamo zle, loše i pakosne sunarodnjake isto kao i ravnodušne, krotke ili dobroćudne, tu i tamo, pada napamet i neka sumorna šala na način koji Francuzi zovu 'humour noir' i spomenuti da su traktori prigrabljeni, oteti ili ukradeni u Aljmašu, Dalju i Erdutu te drugim brojnim mjestima koje su poharali sada neupotrebljivi, prastari i beskorisni pa zločinci žude za novim plijenom… pa bih i ja, na tragu pouke: 'klin se izbija klinom', želio još navesti istinitu činjenicu koju znam unatoč toga što će je ti drugi, Nehrvati, proglasiti gnjusnom izmišljotinom baš jednako kao što je i moje mišljenje o njihovom trabunjanju pa progovoriti kako su nastale žrtve u koloni izbjeglica. One su nedjelo zločinaca koji su pobili svoje sunarodnjake zlonamjerno da za to budu optuženi Hrvati, zapovjednik "Vojske srpske Krajine" Novaković tenkovima je gazio kolonu izbjeglica prema BiH, ~ a što je čak i Puhovski potvrdio rekavši da je od kolega iz Helsinškog odbora Republike Srpske 1996. dobio podatke da se radi “o incidentu gdje su stradala 82 srpska civila” i objavljeno je u Slovenskom tisku i nešto 'sramežljivije' i u ponekim medijima na zapadu, ali od svih izvora najbolje prikazuje:
https://www.youtube.com/watch?v=UxTTr0OI37s
i sad na kraju nešto nalik kao kada se u crkvi traži oprost tako ću i ja kleknuti pred onim Srbima koji ne dijele svjetonazor svojih sunarodnjaka zločinaca i njihovih ortaka, pomagača, suradnika, istomišljenika...)
- 10:37 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.