Lolita i Zec Na Mjesecu

utorak, 25.12.2007.

Sreća

Kupit ću boju.
Jednu malu kanticu žute boje. I nacrtati na zidu veliko sunce.
Toliko veliko da će njegove zrake izlaziti po stropu i po podu i obasjati svaki kutak moje sobe. I crtat ću prstima.
Ne trebam kist. Ni mali ni veliki. Trebam samo svoje prste da nacrtam sunce čije će zrake izlaziti po stropu i po podu i obasjati svaki kutak moje sobe. I nije me briga ako zamažem majicu, ili ako pokapam hlače.
A kad ga nacrtam, pozvat ću cijeli svijet da vidi moje sunce.

25.12.2007. u 16:46 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 17.12.2007.

Daleko Jedno Od Drugoga


I na sam spomen Njegova imena moje srce bi zatreperilo, osmijeh se razvukao na licu a boja nahrupila na obraze. Kada bi pricala o Njemu, ponos bi se nazirao u mojim ocima a ljubav je bilo moguce iscitati iz tona mojega glasa.
Ne pamtim dana kada nije bio u mojim mislima, ni sata kada ga moje usne nisu zeljele ljubiti.
Zbog njega sam zavoljela jazz.
Zbog njega sam se smijala.
A na kraju… zbog njega sam plakala.

Prolazili su tjedni, a mi smo jos uvijek bili u polu- prekidu. Sve me polako unistavalo, dok mi konacno nije rekao ono sto sam ja htjela cuti.
Izasli smo cak.
Plesali.
Grlio me.
Dirao po nogama.
Ljubio me.
A onda je postao hladan.
Njegove rijeci su izgubile smisao, a ja sam prestala vjerovati da ce sve biti u redu.

„ Sve te stvari su nam potrebne,
Da se osjecamo bolje.
Kao, nista se nije promijenilo.
Nikad nismo prestali biti dvoje.
Ovako bajke jos postoje…“


Moja ljubav prema njemu svaki dan blijedi sve vise i vise.
On vise nije moja prva i moja zadnja misao, i jednog dana cu se probuditi a On ce biti samo netko koga sam jednom davno voljela i zbog koga sada slusam jazz.

“ Njegove znacajne sutnje.
Nacin na koji ispuhuje dim.
Toboznja misterioznost.
Kako si se samo nosila s tim?

Ovako je bolje, mozda nije sjajno…
Ali je bolje, vjeruj mi…“


17.12.2007. u 23:04 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 05.12.2007.

devijacija

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

05.12.2007. u 22:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Quote

" Kada znas zasto nekoga volis, to znaci da ga nevolis."

Frederic Beigbeder

Top 10 [03.02 - 10.02]

1. Royksopp
2. Klaxons
3. Interpol
4. Simian Mobile Disco
5. Arctic Monkeys
6. The Teenagers
7. Tokyo Police Club
8. The Kooks
9. M.I.A.
10. CSS

Sadrzaj Mog Radnog Stola

medo
spajalice
vrechica
index
cheshalj
toaletna torbica
narandasti marker
naushnice
bojice
cvjetich, zhuti