Unfaithful *

petak, 21.07.2006.

Pozdrav svima

Hello!

Ovaj blog je napravljen zbog toga što neki ljudi znaju za moj prošli blog, a ja više ne želim da oni imaju pristup mojem najprivatnijem životu.
Napravila sam ga najviše zbog Vas, onih koji me čitaju i savjetuju. Jer imam potrebu da sve ono što mislim, napišem.. te da mi svojim komentarima pomognete u mojim svakodnevnim dilemama...

------------------------------

Molim Vas, trebam pomoć, sva sam zbunjena.. ni sama više ne znam što da radim..

Krenimo od početka.. Znate da imam dečka.. super dečka, divnog dečka, dečka koji me voli... Zajedno smo skoro dvije godine. I ja njega volim, ali naš odnos se dosta promjenio. Postali smo tako ozbiljni.. I, koliko god mi se u početku sviđala ta ozbiljnost, sada me sve više i više guši. Nije mi do ničega i ne uživam više u toj vezi. Pa mi imamo samo 18 godina, a ponašamo se kao da smo u braku! Sve mi je to postalo malo prestrašno.. Ipak, volim ga, i drag mi je, i pitam se da li ću ikada više naletjeti na tako dobroga dečka kao što je on...

U svim tim dilemama, meni se čak uspjelo dogoditi da ja upoznam nekog novog dečka.. I prije sam izlazila, i prije sam viđala dečke, ali ovog sam jednostavno zamijetila.. Naše poznanstvo se nastavilo i mi smo par puta otišli na kavu.. Rekla sam mu da sam u vezi i on je to prihvatio. Ali, i dao mi je do znanja da mu se sviđam.. A kako se tek on meni sviđa!!! Zgodan je, duhovit, malo stariji- a s tim i ozbiljniji.. ma ima sve što mi trenutno fali na mom dečku!
Uglavnom... sim i tam, i ne pitajte me kako... jednog dana, kad smo se našli.. ma bio je prezgodan! I cijelo sam vrijeme samo buljila u njega umjesto da slušam što govori.. i........ ......poljubila sam ga..... ..... ..........

I uzvratio mi je poljubac i nastavili smo se ljubiti. Naravno, sav taj "uvod" trajao je puno duže.. Tu večer kad sam se našla s njim, nisam ni u jednom trenutku pomislila na svog dečka.. niti sam se osjećala na ikoji način vezana.. I jednostavno, znam da sam pogriješila ali sam razmišljala: jebiga, mlada sam, i ako to toliko želim, zašto da to ne napravim?! Osjetila sam leptiriće u trbuhu kakve nisam već skoro godinu dana.. svo to uzbuđenje, nešto novo što se događa oko mene... i tako se dobro ljubi..

Što je najgore, nisam osjetila nikakvu grižnju savjesti. Nisam požalila za tim poljupcem. Dapače, opet bih ga ponovila.
Ali nije u redu prema mojem dečku, naravno da nije. On je jedini koji takvo nešto ne zaslužuje. A cure koje varaju... nikad ih nisam niti razumjela niti opravdala.. to mi je nešto najodvratnije što neka osoba u vezi može učiniti.. pa zašto i kako sam ja uspjela doći do svega ovoga????
Please help....

21.07.2006. u 17:29 • 14 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

about everything in my life...

JA SAM:

* 17.-godišnjakinja
* gimnazijalka
* brineta
* plavooka
* vesela

Music Video Codes by VideoCure.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr