Gledali smo upad u kut kada postoji samo kamen na 'hoshi'. Nije bilo nikakvih problema zaživjeti pod njim. Ovaj puta pogledati ćemo što se može upadom pod 'hoshi'-kamen kada je pokrenut razvoj po lijevoj i doljnjoj stranici. Ta dva kamen na C6 i G3 predstavljaju bolje mogućnosti u obrani kuta. Pogledajmo taj slučaj.
Slika posta počinje s tri crna kamena koji u sebi nemau broj. Bijeli pokreće akciju s 1.C3 uz namjeru da se razvija prema gore ili po doljnjoj stranici. O crnome ovisi koju će mu stranicu ostaviti za razvoj. Razmišljajući uviđa da mu kamen na C6 može poslužiti u kombinaciji, pa igra na 2. C4. Vidjeti ćemo ulogu C6 kamena malo kasnije.
Bijeli sada kreće razvijati po trećem redu staanice koju mu je crni ostavio. To čini potezom 3.D3, jer drugo nema. Ova dva bijela kamena već počinju nadzor nad ovim kutom, ali je pitanje da li se može uraditi oblik koji je opstojan (živ). Crni mora zaustaviti daljnji razvo bijeloga po trećem redu, jer bi u kutu bilo previše imato tri na trećem redu od 2. do 4. vertikale. Dakle crni igra 4.E3 i zaustavlja bijeli razvoj, na što bijeli kreće dalje i na drugi red igrajući 5.E2.
Crni slijedi namjeru zaustavljanja i igra na 6.F2. Crni kamen na G3 tu pomaže sprijećavanju kombinacije koju smo vidjeli u prošlom postu sa potezom bijeloga na F3 uz hvatanje kamena na F2.
Zanimljiva situacija. Bijeli je zaustavljen po doljnjoj stranici i ima ugrožen kamen na E2. Njega crni može staviti pred pad, ako odigra na D2. Igru međutim vodi bijeli. Zanemaruje taj kamen na E2, jer da ga brani palo bi mu sve u kutu uz nastavak (D2, B4, B3, B2 ....) ili (D2, B4, B2, C1, A2, B1...) ili (D2, B4, B2, C1, B1, A2, A3, B3..)
Bijeli zbog toga pušta taj kamen mogućem zarobljavanju i nastoji stvoriti sličnu situacija i na lijevoj stranici. Na taj način će postati ono kao u priči o mišu sa sirom i špekom. Lijevo sir, a desno špek, a on bi malo sira, a možda špeka, a možda sira, a možda..... Igra 7.B4. Sada ga crni zaustavlja s 8.B5. Dobro vidi funkcija onoga C6 iz početne postave.
Ovo je ključna pozicija. Ako bijeli odigra na B3, crni bi na D2 i nema života bijelome. Odigra li bijeli na D2 crni bi ga brzo sveo na razrušenu postavu igrom na B2. Pazite ne na B3, jer bi tako bijeli brzo zaživio izjenom poteza (B2, A4, A2!!!). Pravi potez je na 9.B2. Sada je sve našpanato kao kišobran. Crni mora na 10.A4. Ovo za bijeloga, na prvi pogled nije izgledno, ali ima puta. Slijedi 11.A3, što je početak ko-borbe. Crnom je tu sada zamka. Odigra li D2, bijeli bi na C2 i bijeli bi živio uzimanjem na D1 ili na A5. To upućuje na to da crni mora uzeti ko s 12.B3. Bijeli ima jednu direktnu (na ovoj kombinaciji) ko-prijetnju na 13.E4, pa kada crni obrani s 14.F3, slijedi vraćanje koa s 15.B4. Sada crni treba tražiti ko-prijetnju po ostalim dijelovima ploče. Pazite, ko prijetnja na D2 (x) je zamka, jer tada bijeli zaživi, jer bi slijedilo (D2, C2, E1, A4) ili (D2, B3, D1, A2, B1). Znači igra se ko za kut!