Uočili smo prošli puta dijagonalnu simetričnost ovoga otvaranja u kutu. Postoji način izbacivanja iz te simetrije, a to je igranje na dijagonalu. Na taj način se prisiljava onoga koji je igrao na san-san, izjašnjavanjem tj. da igra nešto što nije simetrija. Pogledajte sliku.
Bijeli je prišao početnom crnom u kutu na 'hoshi' (zvijezdu) 1.D4. Tim prilazom vrši se pritisak na 'san-san' kamen u kutu. To se izčitava smanjenjem razvojnih mogućnosti za crnoga. Bijeli uzima utjecaj prema središnjem dijelu ploče. Crnome se nudi razvoj po jednoj od stranica, ali pod nadzorom bijeloga.
U našem primjeru bijeli igra 2.D3. Simetrično i jednako vrijedno prema kutu je C4. Po ćemu se donosi odluka o smjeru razvoja? To ovisi o rasporedu kamenova u okruženju. Sa D3 bijeli stvara sigurnost i poene, većim dijelom, uz doljnju stranicu pri ovom kutu.
Zanimljivo je što odabire bijeli. Osnovna ideja je bila stvaranje i čuvanje utjecaja prema centru, a time i prema udaljenijim dijelovima stranica, u smislu razvojnih mogućnosti.
Već sam nešto ranije govorio o realizaciji i o mogućnostima. To je kao vrabac u ruci i golub na grani. Pri tome poslovica, koja u nas govori o tome što je bolje, nije baš preporučljiva u gou. To je zato što je u njoj razvojni negativizam i nevjera u svoje sposobnosti. Golub na grani je često bolji od vrapca u ruci. Pogledajte šire. Slobodan golub je kreativan, a ovisi o vašim sposobnostima kako stvoriti bolji suživot sa slobodnim čimbenicima okruženja. Vrabac u ruci znači posjedovanje. Posjedovane bez kreativnosti i nije neka vrijednost, a što može vrabac u ruci? Osim toga, kako je tom vrapcu, ako mu ne date slobodan život. Po meni je od vrapca u ruci bolji i vrabac na grani. Tamo mu je prirodno mjesto.
Igrači u gou odabiru slobodan razvojni put svojim dijelovima u partiji. Prema ovome što govorih, ovdje će bijeli čuvati utjecaj na šiti prostor i veću razvojnu slobodu igrom na 3.E4.
Crni će pokušati razvijati se uz stranicu čuvanjem zajedništva s kamenovima u kutu, jer tako će, povečanjem cjeline, stvoriti i životnu sigurnost u tom dijelu. Odigrati će s odskokom na 4.F2, što bijeli, slijedom ranije namjere, pritišće s 5.G3.
Daljnjim razvojem u ovom kutu slijedi proširenje na isti način po lijevoj stranici s 6.B5. U ovoj situaciji ranije se često igrao bijeli kamen na C6, ali čvršće i bolje u gušenju razvoja igre crnoga je 7.D7.
U razvoju ovoga kuta moguće je odustati od igre u kutu, ali uz neke gubitke u njemu. Ovisi o namjerama na cjeloj ploči, jer ovo sigurno nije jedina stvar na njoj. Razvoji u kutovima koji imaju opravdanje, a bolji su od drugih s istim namjerama, nazivaju se 'joseki' (čitaj đoseki).