Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/reklame

Marketing

Napolitanke - zlo i naopako

Ovo je stvarno previse, neznam dal da se smijem ili placem :) Vec nekoliko dana imam osjecaj da mi se smanjio kvocijent inteligencije nakon sto sam prosao kroz cistiliste gledajuci jednu od najlosijih reklama u povijesti televizije.

U prvom planu je notorna pijanica i cudak Boris Dvornik koji svojim autoritativnim "old school" stavom porucuje skupini djecaka da moraju oprati ruke prije jela. To je uvjerljiva poruka od covjeka koji je sakom u glavu udario promatracicu GONG-a pocetkom ove godine. Divno ljudsko bice, nema sta.

Dok djeca peru ruke on jede Napolitanku i namiguje nam kao lobotomicar nakon uspjesne operacije. I tu je prici kraj. Barem na televiziji, jer bolna slika ostaje i covjek pozeli jest nesto slano, i strano.

Nikada vise nista nece biti isto. Ako je cilj reklame prodati proizvod, ova je pomogla konkurenciji. Switcham se na neke druge kekse. Odmah.

Post je objavljen 24.05.2005. u 11:37 sati.