24.05.2005., utorak

Napolitanke - zlo i naopako

Ovo je stvarno previse, neznam dal da se smijem ili placem :) Vec nekoliko dana imam osjecaj da mi se smanjio kvocijent inteligencije nakon sto sam prosao kroz cistiliste gledajuci jednu od najlosijih reklama u povijesti televizije.

U prvom planu je notorna pijanica i cudak Boris Dvornik koji svojim autoritativnim "old school" stavom porucuje skupini djecaka da moraju oprati ruke prije jela. To je uvjerljiva poruka od covjeka koji je sakom u glavu udario promatracicu GONG-a pocetkom ove godine. Divno ljudsko bice, nema sta.

Dok djeca peru ruke on jede Napolitanku i namiguje nam kao lobotomicar nakon uspjesne operacije. I tu je prici kraj. Barem na televiziji, jer bolna slika ostaje i covjek pozeli jest nesto slano, i strano.

Nikada vise nista nece biti isto. Ako je cilj reklame prodati proizvod, ova je pomogla konkurenciji. Switcham se na neke druge kekse. Odmah.
- 11:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

  svibanj, 2005  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

bolesni um ljudi koji rade reklame

Bad advertising
kodyscott(at)gmail.com