VOLITE LI DIMLJENI LOSOS SA TARTUFIMA? ILI S CRNIM MRAVIMA?
Seafood Expo Global i Seafood Processing Global čine najveći svjetski sajam morskih plodova koji je održan od 6. do 8. svibnja, sudjelovalo je 2050 izlagača iz 87 zemalja te velik broj poslovnih posjetitelja iz 152 zemlje.
Tisuće kupaca i prodavača iz cijelog svijeta prisustvovalo je trodnevnom godišnjem događaju kako bi se upoznali, povezali i poslovali. Među kupcima su uvoznici, izvoznici, veletrgovci, restorani, supermarketi, hoteli i druge tvrtke u maloprodajnom i ugostiteljskom sektoru. Izlagači predstavljaju najnovije inovacije u proizvodima od morskih plodova, strojevima za preradu i pakiranje te uslugama za industriju morskih plodova.
Glavna nagrada za najbolji maloprodajni proizvod dodijeljena je Vičiunai grupi iz Litve za njihov proizvod „ Hladno dimljeni atlantski losos s tartufima“. Ovaj proizvod sadrži četiri savršeno narezana komada vrhunskog dimljenog lososa prožeta bogatom, zemljanom aromom tartufa. Suci su istaknuli savršenu ravnotežu okusa tartufa i lososa te stručno rezanje koje je uključivalo upravo pravu količinu tartufa na svakom komadu.
Finska tvrtka Kalaneuvos Oy osvojila je glavnu nagradu za najbolji HORECA (hotelski/ restoranski /catering) proizvod za svoju pastrvu sa slaninom. Ovaj proizvod nudi potpuno novi način posluživanja ribe. Kuha se poput slanine u tavi, pećnici ili fritezi na vrućem zraku i postaje vrlo hrskava, pa se može poslužiti kao svinjska slanina u pizzama, hamburgerima, tjestenini, pečenom krumpiru ili kao dio zdravog doručka. Suci su istaknuli odličan okus i teksturu proizvoda te njegove nutritivne prednosti, kao i svestranost jelovnika koju pruža kuharima i kreatorima recepata koje žele ponuditi gostima.
Seafoodexpo.com/global Internet stranica piše da je Vičiunai grupa također dobila nagradu za inovaciju za svoj hladno dimljeni lososov file s crnim mravima. Po prvi put u povijesti natjecanja, ovaj proizvod nudi smjelu inačicu popularnog gurmanskog dimljenog lososa dodavanjem jestivih crnih mrava. Pružaju upečatljiv vizualni izgled i izvanrednu hrskavu teksturu koja je u kontrastu s bogatom, maslačnom teksturom lososa, stvarajući novu opciju za naj avanturističkija nepca .
NA SAJMU 10 HRVATSKIH TVRTKI
Na međunarodnom sajmu morskih plodova Seafood Expo Global 2025 u Barceloni, izlagalo je i 10 hrvatskih proizvođača ribe i ribljih proizvoda i to Arbacommerce, Conex Trade, Cromaris, Jadran tuna, Mardešić, Orada Adriatic, Pelagos net farma, Podravka, Sardina i ZMH Horvat.
Hrvatska gospodarska komora je organizirao zajednički nastup tvrtki članova HGK na prestižnom sajmu u sklopu projekta „ Hrvatska riba - jedi što vrijedi“ koji je sufinanciran iz Fonda EU za pomorstvo, ribarstvo i akvakulturu, a usmjeren je na promociju ribljih proizvoda i povećanje izvoza hrvatskog ribarskog sektora.
Hrvatske tvrtke predstavile su proizvode akvakulture; bijelu ribu i tunu, te proizvode ulova i prerade male masne ribe a tu pripada riba u konzervi, marinirani i slani inćuni itd.
Izvor : seafoodexpo, HGK, mzz
Post je objavljen 11.05.2025. u 19:48 sati.