Interaktivne radionice za podizanje ekološke svijesti učenika i humaniji odnos prema životinjama
Profesori razredne nastave u mojoj školi prepoznati su kao dragocen izvor informacija jer su imali obrazovanje i prolazili seminare koje predmetni nastavnici nisu imali. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. Kad učenici otvore oči zaključuje se razgovorom je li ih vježba pripremila za bolje razumijevanje i tumačenje pjesme i teme: Pjesnička slika i njezino oblikovanje jezikom što se može odraditi na sljedećem satu zajedno s tumačenjem ditiramba i intertekstualnim vezanjem uz basnu Cvrčak i mravi. Međutim, ponekad tema časa ne odgovara interesovanjima nekih učenika, prvenstveno zato što se ne odnosi na njihovu neposrednu sredinu i situacije koje su im poznate.
Svoja zapažanja i utiske učenici će imati prilike da prenesu putem slikarske tehnike, temperom, flomasterima, grafitno olovkom ili vodenim bojama na papiru i hameru. Zvali su me pluća grada. Što vaši učenici žele od ove školske godine?
ocenjivanje ucenika - Razni kolektivi postoje i priprema kolektiva je ono što prethodi pripremi učenika. Zapisuju važne činjenice i individualno uče i ponavljaju o lirici zapisujući u bilježnicu to što su zamijetili na plakatima.
Formiranje grupe na osnovu interesovanja i licnog opredeljenja ucenika u školi 2. Citanje ranijih literarnih radova ucenika 3. Planiranje rada sekcije na osnovu ideja ucenika 4. Upoznavanje sa oblicima novinarskog izražavanja vest, izveštaj i reportaža 2. Pronalaženje i uocavanje oblika novinarskog izražavanja u dnevnim novinama 3. Samostalno pisanje novinskog clanka vesti, izveštaja i reportaže 4. Oblici novinarskog izražavanja reportaža i intervju 2. Intervju sa nekim od ucenika ili nastavnika škole 3. Reportaža sa nekog aktuelnog dogadjaja 4. Prica mog detinjstva 2. Prica stare fotografije 2. San opisati san, predosecanje 3. Cas slobodnog stvaralaštva poezija 4. Iznošenje ideja za školski casopis ISKRICE 2. Plan izrade casopisa 3. Podela zadataka za rad na casopisu 4. Rad na školskom casopisu pregled materijala 2. Rad na školskom casopisu izbor radova 3. Rad na školskom casopisu prelom strana, uredništvo 4. Izbor radova koji ce ucestvovati na literarnom susretu povodom Dana škole 2. Prezentacija školskog casopisa 3. Sredjivanje utisaka nakon literarnog susreta 4.