Pravilnici Vijeća ministara BiH objavljeni u 2013. godini
Prava i odgovornosti Prava i odgovornosti pripadnika rezervnog sastava reguliraju se u skladu s odredbama Zakona o službi u OSBiH i drugim propisima. NIVO A2 prema Europskom referentnom jezičnom okviru podrazumijeva sljedeće: Razumijevanje: Slušanje - Mogu razumjeti fraze i najčešće korištene riječi iz područja neposrednog ličnog interesa npr. CILJNA GRUPA Državni službenici do nivoa stručnog savjetnika 40 Specijalističke obuke Pravo CODE: OSP11 Praktični aspekti pružanja međunarodne pravne pomoći Praktični aspekti pružanja međunarodne pravne pomoći BROJ SATI: 6 BROJ DANA: 1 SADRŽAJ Pojam i istorijski razvoj međunarodne pravne pomoći; - Značaj i pravni osnovi zakoni i međunarodni ugovori za pružanje međunarodne pravne pomoći; - Načela na kojima se zasniva međunarodna pravna pomoć; Vidovi oblici međunarodne krivičnopravne pomoći; - Opšti vidovi međunarodne krivičnopravne pomoći; Postupak ekstradicije osumnjičenog, optuženog i osuđenog lica, postupak ustupanja krivičnih gonjenja u inostranstvo; - Postupak priznanja i izvršenja stranih sudskih presuda u krivičnim stvarima i građanskim stvarima; Postupak pružanja međunarodne pravne pomoći u građanskim stvaruma CILJ Cilj ove edukacije je da da jedan cjelovit prikaz međunarodne pravne pomoći, na način što odgovarajuća teoretska viđenja ispituje i provjerava kroz praksu, te kroz uporednu analizu nudi moguća rješenja u pogledu pravilnog pružanja i traženja ove vrste pravne pomoći.
Mogu bez prevelikog napora razumjeti programe koji su im od interesa. Javna opomena za teže povrede ovog Kodeksa. Oblici kršenja Kodeksa Član 38.
Etički kodeks izabranih zvaničnika Grada Sarajeva - Pritužbe na nepoštivanje kodeksa 1 Građani i službenici mogu se obratiti rukovodiocu institucije pritužbom na ponašanje državnog službenika, za koje smatraju da je protivno odredbama kodeksa. Evropski sud je ocijenio da činjenica da je nacionalni sud dao veću težinu principu sekularizma — neutralnosti i interesu države nego interesu apelantice da ispoljava svoja vjerska opredjeljenja, ne narušava EKLJP.
Cilj kodeksa Član 2. Cilj kodeksa je da državni službenik kao predstavnik institucije svojim ponašanjem štiti javni i pravni interes zasnovan na Ustavu i zakonu i tako doprinosi jačanju uloge i ugleda državne službe. Primjenjivanje načela državne službe, odgovornosti i obaveze Član 3. Zaštita javnog interesa Član 5. Pri donošenju odluka i vršenju diskrecionih ovlaštenja državni službenik dužan je da vodi računa o javnom interesu i relevantnim činjenicama i ne smije da djeluje na način koji ga dovodi u položaj obaveze vraćanja usluge nekom fizičkom ili pravnom licu. Sprječavanje sukoba interesa Član 6. Postupanje sa povjerenim sredstvima Član 7. Državni službenik je dužan da materijalna i finansijska sredstva koja su mu povjerena u vršenju poslova koristi namjenski, ekonomično i efikasno, isključivo za obavljanje poslova i da ih ne koristi za privatne svrhe. Postupanje sa poklonom Član 8. Korištenje imovine institucije u privatne svrhe Član 9. Državnom službeniku nije dozvoljeno korištenje imovine institucije u privatne svrhe, a posebno korištenje imovine institucije protivno interesu državne službe. Postupanje sa informacijama Član 10. Politička neutralnost Član 11.