Kako napraviti oglas na Facebooku u 7 jednostavnih koraka
Obavijest o promjenama i kontakt. No, da biste zaista shvatili svu moć Google Analyticsa morat ćete odvojiti dovoljno slobodnog vremena da ga naučite pravilno koristiti. Razmislite o svojoj projektnoj ideji te pronađi upute za prijavitelje za natječaj otvoren ili zatvoren relevantan za tu ideju i napravite kratak sažetak natječaja koji će sadržavati sljedeće informacije: Link na program natječaja Ciljevi — opći i specifični; prioriteti ukoliko postoje Aktivnosti — prihvatljive i neprihvatljive Prihvatljivi prijavitelji i partneri te okolnosti partnerstva Proračun i sufinanciranje Rokovi i postupak prijave.
Da im pomognem jer znam da nije lako kada tek počinjete sa internet marketingom. Kada posjetitelj dođe na vašu capture stranicu i odluči se unijeti email adresu automatski će mu na email doći poruka da potvrdi svoju email adresu. Keyword Elite će vam izlistati na tisuće dugih ključnih riječi zajedno sa statistikom pretrage prethodnog mjeseca. Za više informacija o kreiranju izvješća posjetite.
Kako napraviti oglas na Facebooku u 7 jednostavnih koraka - Taj se oglas ne može editirati, mora se kreirati komplet novi. Čisto da vidite i sami kako su u laži kratke noge.
Što je to Facebook oglašavanje? Facebook oglašavanje služi tvrtkama da promoviraju svoje proizvode i usluge usko odabranoj publici, a njihova cijena ovisi o dosegu i interakciji publike s istim. Facebook oglasi prikazuju se publici koju vi odaberete u news feedu području na kojem vidite sve objave vaših prijatelja ili u desnom stupcu Facebook stranice. Ovisno o postavkama, isti oglas se može prikazivati i na Instagramu Facebook je kupio Instagram, sjećate se? Koristeći imat ćete uvid u vrijedne podatke o vašim potencijalnim klijentima. Vrlo je bitno da znate svrhu oglasa koji kreirate, ciljate li na podizanje svijesti o brandu, konverzije ispunjavanje kontakt forme, kupnju... Facebook sadrži mnoštvo podataka o svojim korisnicima, a neke od njih vi možete koristiti da bi usko ciljali i pogodili baš one kojima vaš proizvod ili usluga treba. Kreirajte različite oglase i pobrinite se da su uvijek zanimljivi vašoj publici. Kako napraviti oglas na Facebooku u 7 jednostavnih koraka 1. KORAK: Kreirajte Facebook business page Kod kreiranja Facebook stranice za vašu tvrtku bitno je najprije odrediti kategoriju pogledajte fotografiju ispod. Izaberite kategoriju koja najbolje odgovara vašoj tvrtki da bi Facebook znao bolje plasirati vaše objave i oglase. Naziv odabrane kategorije bit će vidljiv na vašoj Facebook stranici. KORAK: Definirajte cilj Facebook oglasa Tijekom kreiranje strategije za Facebook plaćene oglase Facebook Ads , obratite pažnju na: specifičnost, mjerljivost, relevantnost i vremensko ograničenje. Na primjer, ako organizirate neki skup ili konferenciju cilj vašeg oglasa će biti skupiti 100 polaznika u 2 mjeseca. Ovakav cilj pomoći će vam u kreiranju strategije i odabiru prave vrste plaćenog oglasa. KORAK: Definirajte vrstu oglasa Nakon što ste kreirali Facebook Business Page i odredili cilj oglasa, morate definirati i vrstu oglasa. Vrstu odabirete u Facebook Ads manageru. KORAK: Odaberite ciljanu publiku i budžet Ovaj korak je vrlo bitan u kreiranju Facebook kampanje. Plaćene oglase možete ciljati bazirano na: lokaciji, starosti, spolu, jeziku ili zanimanju Facebook korisnika. Možete otići i korak dalje te kreirati custom audience da bi dosegli publiku koja već pozna vašu tvrtku npr. Odaberite budžet Nakon odabira publike kojoj će se oglas prikazivati možete odabrati koliko ćete novaca investirati. Budžet koji odaberete bit će maksimum koji želite potrošiti. Možete odabrati dnevni limit ili ukupni lifetime budžet. Odaberite način prikazivanja U ovom koraku također možete odabrati i želite li da se oglas prikazuje kako bi dobio što više klikova clicks ili želite samo da što više potencijalnih klijenata vidi oglas impressions. Sada još samo odaberite vremenski period u kojem želite da se oglas prikazuje. KORAK: Odaberite izgled vašeg oglasa Ovo je najzabavniji dio u kreiranju Facebook oglasa. Možete dodati do 5 slika, a naslov može biti dug do 25 znakova. Imajte na umu da naslov mora biti kratak, a opet dovoljno zanimljiv da ljudi žele kliknuti na oglas. Uz naslov moguće je dodati i duži tekst u kojem ćete još malo bolje opisati vašu ponudu, ali pustite neke informacije i za web nakon klika na oglas. Ponuđeno vam je i nekoliko lokacija na Facebooku koje možete odabrati za prikaz oglasa: desktop News Feed, mobile News Feed, right column, Instagram i audience network. KORAK: Kreirajte izvješća Uspješno ste započeli s Facebook oglašavanjem, a sada je bitno da analizirate rezultate i kreirate izvješća. Automatski će vam se prikazati podaci za proteklih 30 dana vaše kampanje. Za više informacija o kreiranju izvješća posjetite. Ako želite profesionalnu uslugu kontaktirajte WebPoint.