Ispit.pitanja A Organizacija i vođenje marketinga
Prije smo se često družili, odlazili zajedno u kupovinu, ali već neko vrijeme se to ne dešava. Televizija se koristi za proizvode koji traže detaljnije opise i prikaz primjene.
Kao standard, direktnih marketeri uzimaju procenat onih koji su spremni da kupuju proizvode i usluge preduzeća. Preduzeće je povećalo svoj udio poslovanja sa svakim klijentom tako što je pokrenulo potrošačku banku, izdalo kreditne kartice i ponudilo izbor neopterećenih investicionih fondova. U razvijenim zemljama postoje posebni televizijski kanali koji se bave samo prezentacijom, promocijom i prodajom različitih proizvoda.
Ispit.pitanja A Organizacija i vođenje marketinga - Telemarketing će, kako se usavršava upotrebom videotelefona, u velikoj mjeri zamijeniti, iako neće u potpunosti eliminisati, mnoge skuplje oblike poziva radi prodaje.
UNIVERZITET A P E I R O N,Fakultet Poslovne ekonomije,B. Luka ISPITNA PITANJA IZ PREDMETA ORGANIZACIJA I VOĐENJE MARKETINGA Predmetni nastavnik:Doc. Objasnite razvojni put markketinga-šta je to marketing orjentacija? Objasnite značaj proizvoda u marketing miksu? Objasnite značaj promocije u marketing miksu? Šta je to makrookruženje kompanije? Šta je to korporativna društvena odgovornost kompanije? Objasnite primenu marketinga u poslovanju kompanije? Objasnite proces organizovanja marketinga? Objasnite organizacijonu formu marketing organizacije? Objasnite marketing organizaciju upravljanja proizvodom i markom? Objasnite značaj koordinacije marketinga sa ostalim funkcijama u kompaniji?