Diplomski_rad_Koncept i Tehnike Direktnog Marketinga - Pronađi pratnju

nedjelja , 23.12.2018.

Ispit.pitanja A Organizacija i vođenje marketinga










Click here: Diplomski_rad_Koncept i Tehnike Direktnog Marketinga






Prije smo se često družili, odlazili zajedno u kupovinu, ali već neko vrijeme se to ne dešava. Televizija se koristi za proizvode koji traže detaljnije opise i prikaz primjene.



Diplomski_rad_Koncept i Tehnike Direktnog Marketinga

Kao standard, direktnih marketeri uzimaju procenat onih koji su spremni da kupuju proizvode i usluge preduzeća. Preduzeće je povećalo svoj udio poslovanja sa svakim klijentom tako što je pokrenulo potrošačku banku, izdalo kreditne kartice i ponudilo izbor neopterećenih investicionih fondova. U razvijenim zemljama postoje posebni televizijski kanali koji se bave samo prezentacijom, promocijom i prodajom različitih proizvoda.



Diplomski_rad_Koncept i Tehnike Direktnog Marketinga

Ispit.pitanja A Organizacija i vođenje marketinga - Telemarketing će, kako se usavršava upotrebom videotelefona, u velikoj mjeri zamijeniti, iako neće u potpunosti eliminisati, mnoge skuplje oblike poziva radi prodaje.



Diplomski_rad_Koncept i Tehnike Direktnog Marketinga

UNIVERZITET A P E I R O N,Fakultet Poslovne ekonomije,B. Luka ISPITNA PITANJA IZ PREDMETA ORGANIZACIJA I VOĐENJE MARKETINGA Predmetni nastavnik:Doc. Objasnite razvojni put markketinga-šta je to marketing orjentacija? Objasnite značaj proizvoda u marketing miksu? Objasnite značaj promocije u marketing miksu? Šta je to makrookruženje kompanije? Šta je to korporativna društvena odgovornost kompanije? Objasnite primenu marketinga u poslovanju kompanije? Objasnite proces organizovanja marketinga? Objasnite organizacijonu formu marketing organizacije? Objasnite marketing organizaciju upravljanja proizvodom i markom? Objasnite značaj koordinacije marketinga sa ostalim funkcijama u kompaniji?



Revolution OS - 2001 - Multilingual (16 languages)
S obzirom na to da se direktni marketing poistovjećuje sa komunikacijskom promocionom tehnikom, treba ukazati na osnovne karakteristike klasične promocije. Podrška kupovini kroz djelovanje na spoznaju potreba i selekciju proizvoda ili usluga, koji te potrebe zadovoljavaju, te uticaj na vrijeme kupovine. Osnovni cilj marketinga je da izađe u susret i zadovolji potrebe i želje potrošača koji vremenom postaju sve više izbirljivi i zahtjevni. Direktna prodaja se ostvaruje na više načina: a. Ovaj vid aktivnosti primjenjuje preduzeće Nestle koje stalno ažurira bazu podataka o novim majkama i šalje im personalizovane poklon pakete. U prvom dijelu rada se objašnjava pojam i suština direktnog marketinga. Najveći dio prodaje se obavlja preko Interneta, više od 60%. Oglas izaziva reakciju, putem dopisnice na kojoj potrošači organizaciji šalju reakciju ili putem besplatnog telefona. Teleprodavci bi trebalo da imaju ljubazne glasove i zrače entuzijazmom. Takođe, predstavlja i vodeću kompaniju direktne prodaje na preko 30 tržišta. Novi oblici isporuka putem pošte su: faks pošta, e-mail i glasovna pošta. Potrošači cijene mogućnost besplatnog poziva telefonom, web sajtove koji su na raspolaganju 24h dnevno, kao i posvećenost direktnih marketera da kupcima pruže usluge.

[Milf se jebe|Ljubavni oglasi dubrovnik|Dalmacija karta]






Oznake: Ispit.pitanja, a, organizacija, i, vođenje, marketinga

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.