Osnovna ąkola Čazma
Agencija za odgoj i obrazovanje izdaje Katalog stručnih skupova koji pokriva sve sudionike odgojno-obrazovnog procesa. Plan zdravstvene zaštite odgojno-obrazovnih i ostalih radnika Učitelji i stručni suradnici jednom godišnje sukladno članku 29. Obuka plivanja U školi se ne provodi obuka plivanja jer za to nema mogućnosti.
Tijekom školske godine obavljat će se sljedeći poslovi: ľ upute i zadaci učenicima na početku školske godine te administrativni poslovi tijekom školske godine; ľ planiranje i programiranje rada razrednog odjela; ľ priprema i održavanje roditeljskih sastanaka; ľ tjedno praćenje uspjeha, ponašanja učenika te upućivanje učenika na racionalne i efikasnije metode učenja; ľ suradnja s članovima stručne službe škole ; ľ kontinuirano i pravovremeno informiranje i izvješćivanje roditelja o uspjehu, ponašanju učenika i pedagoškim mjerama; ľ analiza uspjeha i vladanja učenika na kraju svakog polugodišta i prije proljetnog odmora; ľ priprema sjednica razrednih vijeća; ľ evidentiranje učenika koji teže savladavaju nastavno gradivo te organizacija pomoći tim učenicima ľ suradnja s učiteljima i stručnom službom; ľ tjedna analiza odgojne situacije u razredu i detaljnije analize na kraju svakog obrazovnog razdoblja; ľ skrb o podmirenju učeničkih obveza; ľ skrb o učeničkoj prehrani; ľ provođenje radionica s određenom tematikom na satovima razrednog odjela u suradnji s članovima stručne službe ; ľ razvijanje zdravstvene kulture učenika i provođenje zdravstvene zaštite učenika u organizaciji Zavoda za javno zdravstvo Istarske županije ; ľ uređenje razrednog panoa, učionice i okoliša škole; ľ priprema i sudjelovanje u svim kulturno-javnim manifestacijama uz obilježavanje blagdana ; ľ priprema i provedba završne ekskurzije za 8. Sukladno zaključenom Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama ugovoreno je pravo na sistematske preglede zaposlenika svake treće godine u iznosu od 500,00 kuna.
Osnovna ąkola Čazma - Knjižničari će poslove obavljati prema svom rasporedu i programu rada.
Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin, Školski odbor na sjednici održanoj 13. OSNOVNI PODACI O ŠKOLI Osnovna škola: Vladimira Nazora Pazin Matični broj škole: 3450252 ; OIB: 39968504705 Adresa: Pazin, Šetalište Pazinske gimnazije 9 Broj i naziv pošte: 52000 Pazin Broj telefona: 624-121, 624-343 Broj telefaxa: 624-327 e-mail: Internetska adresa: www. Broj područnih škola: 10 Produženi boravak……………………… Broj djelatnika: 75 8 42 41 83 2 2 a Učitelja razredne nastave:………….. Petar u Šumi - Veljko Ferenčak, prof. PODACI O UVJETIMA RADA Podaci o upisnom području Osnovna škola Vladimira Nazora Pazin s područnim školama u Sv. Petru u Šumi, Tinjanu, Trvižu, Kašćergi, Karojbi, Motovunu, Lupoglavu, Cerovlju, Gologorici i Gračišću pokriva područje općina Sv. Petar u Šumi, Tinjan, Karojba, Motovun, Lupoglav, Cerovlje, Gračišće i Grad Pazin. Jedino manji broj učenika iz graničnog područja s općinom Pićan polazi školu u Potpićnu i nekoliko učenika iz graničnog područja s općinom Žminj polazi školu u Žminju. Velika raštrkanost i reljefna razvedenost ovoga područja čini sve školske aktivnosti u znatnoj mjeri ovisnima o organizaciji prijevoza. Prijevoz učenika nije sasvim prilagođen učenicima pa stoga škola ne može u potpunosti organizirati svoj rad u skladu s pedagoškim zahtjevima i Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi. U školu se autobusom i, manjim dijelom, vlakom prevozi 814 učenika ili 67,49%. Područja na kojima škola obavlja svoju djelatnost pripadaju sljedećim općinama: - Matična škola Pazin — Grad Pazin, općine Gračišće i Cerovlje, - Područna škola Cerovlje — Cerovlje, - Područna škola Gologorica — Cerovlje, - Područna škola Gračišće — Gračišće, - Područna škola Sv. Petar u Šumi — Sv. Petar u Šumi, - Područna škola Tinjan — Tinjan, - Područna škola Trviž — Grad Pazin, - Područna škola Kašćerga — Grad Pazin, - Područna škola Karojba — Karojba, - Područna škola Motovun — Motovun, - Područna škola Lupoglav — Lupoglav i Cerovlje. Unutrašnja organizacija škole U okviru Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin djeluju: - Matična škola Pazin - 29 razr. Petar u Šumi - 8 čistih razrednih odjela - Područna škola Tinjan - 8 čistih razrednih odjela - Područna škola Trviž - 6 čistih i 1 kombinirani razredni odjel - Područna škola Kašćerga - 2 kombinirana razredna odjela - Područna škola Karojba - 8 čistih razrednih odjela - Područna škola Motovun - 6 čisti i 1 kombinirani razredni odjel - Područna škola Lupoglav - 8 čistih razrednih odjela Uz ravnateljicu škole Zdenku Turkalj-Čohilj, Matičnom školom u Pazinu i Područnim školama u Cerovlju, Gologorici i Gračišću rukovodi voditelj smjene Ivan Štefanić, a ostalim područnim školama voditelji područnih škola. Voditelj Područne škole u Trvižu zadužen je i za Područnu školu u Kašćergi. Sve pedagoške pripreme za početak školske godine izvršene su jedinstveno za cijelu školu. Administrativno-računovodstvena služba, psiholog, defektolog i logoped obavljaju poslove za matičnu školu i sve područne škole. Organizacija rada školske knjižnice i knjižni fond škole Školska knjižnica naše škole djeluje u MŠ Pazin i u područnim školama u Tinjanu, Trvižu, Karojbi, Motovunu, Lupoglavu i Svetom Petru u Šumi. U knjižnicama rade četiri djelatnika: u MŠ Pazin knjižničar Dean Murić puno radno vrijeme i knjižničarka Jadranka Mrak pola radnog vremena; knjižničarka Loreta Kaligari u PŠ Karojba, PŠ Sveti Petar u Šumi i PŠ Tinjan puno radno vrijeme i knjižničarka Natalia Suman u PŠ Lupoglav, PŠ Motovun i PŠ Trviž puno radno vrijeme. U Matičnoj školi Pazin radno vrijeme školske knjižnice organizirano u dvije smjene, tako da knjižnicu mogu koristiti svi učenici i drugi korisnici. U područnim školama knjižnice rade prema rasporedu organiziranom u tri tjedna, u ciklusu od tri tjedna svaka knjižnica jedan tjedan radi jedan dan, a u ostala dva tjedna po dva dana. Plan obnove i adaptacije Na školskim objektima prioritetni su sljedeći radovi: a Matična škola Pazin zamjena rastera na sjevernoj strani zgade PN ;zamjena, brušenje i lakiranje parketa u učionicama; zamjena staklenih stijena u blagovaonici i zamjena aluminijskog krovnog prozora u dijelu školske ambulante ; b Područna škola Cerovlje zamjena krovišta i uređenje fasade ; c Područna škola Tinjan prekrivanje krovišta ; d Područna škola Karojba zamjena parketa u 2 učionice i uređenje garderobnog prostora ; e Područna škola Motovun zamjena dijela prozora ; 2 f Područna škola Lupoglav sanacija dijela ravnog krova ; g PŠ Sv. Petar u Šumi sanacija dijela fasade. PODACI O ORGANIZACIJI RADA 2. Organizacija smjena U Matičnoj školi u Pazinu i Područnoj školi u Trvižu nastava se odvija u dvije smjene. Područna škola u Trvižu ima u jutarnjoj smjeni predmetnu nastavu, a u poslijepodnevnoj smjeni razrednu nastavu. Školu u Pazinu ujutro pohađaju, u pravilu, učenici putnici i svi učenici prvog, drugog, trećeg i četvrtog razreda. U poslijepodnevnoj smjeni nastavu pohađaju učenici 5. Sve ostale područne škole imaju nastavu samo u jutarnjoj smjeni. U Matičnoj školi Pazin nastava u jutarnjoj smjeni započinje u 8,30 sati, a peti sat završava u 12,50 sati. U poslijepodnevnoj smjeni nastava započinje u 13,40 sati, a peti sat završava u 18,00 sati. Zbog nemogućnosti potpune prilagodbe prijevoza učenika šesti sat u jutarnjoj smjeni traje 40 minuta, a svi ostali satovi traju 45 minuta. Područne škole imaju sljedeći dnevni početak i završetak rada: - Cerovlje - od 8,15 sati do 11,50 sati 4. Petar u Šumi - od 8,00 sati do 12,20 sati 5. U međusmjeni i dijelom prije početka nastave organizira se izborna nastava, izvannastavne aktivnosti, dopunska i dodatna nastava. Dežurstvo učenika i učitelja organizira se tijekom cijelog boravka učenika u školi, od njihovog dolaska pa sve do odlaska kući. Prehrana učenika je organizirana u svim školama osim u PŠ Gologorica. Cijena prehrane se utvrđuje mjesečno na temelju kalkulacije utroška hrane , a za rujan 2011. Prijevoz učenika je organiziran posebnim autobusima za većinu učenika putnika, a manji broj učenika putuje vlakom redovnim voznim redom. Prijevoz nije u potpunosti prilagođen školskoj organizaciji rada, a posebne teškoće postoje za učenike I. Godišnji kalendar rada Prvo obrazovno razdoblje: 16 tjedana 77 radnih dana Drugo obrazovno razdoblje: 21 tjedan 102 radna dana Zimski odmor učenika traje od 21. Proljetni odmor učenika traje od 22. Ljetni odmor učenika traje od 17. Podaci o broju učenika i razrednih odjela Sveukupno po razredima za cijelu školu broj učenika je sljedeći: - 1. Primjereni oblik školovanja po razredima i oblicima rada U Osnovnoj školi Vladimira Nazora Pazin, prema Rješenju Ureda državne uprave u Istarskoj županiji o primjerenom obliku školovanja, školuje se 47 učenika, 27 učenika u Matičnoj školi i 20 učenika u Područnim školama. Nastava u kući Prema trenutnom stanju nema potrebe za organiziranjem nastave u kući. Ukoliko se ukaže potreba tijekom školske godine, za učenike kod kojih se iz opravdanih razloga ukaže takva potreba, škola će organizirati nastavu u kući. Posebni razredni odjel U školi djeluju i 2 Posebna razredni odjela s 11 učenika koji se školuju po čl. Pravilnika o osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju NN br. Produženi boravak U MŠ Pazin djeluju dva kombinirana odjela Produženog boravka sa ukupno 48 učenika. Rad u produženom boravku se organizira od 13,00 do 16,00 sati po posebnom programu. U 13,00 sati učenici ručaju u školskoj blagovaonici. Ručak plaćaju roditelji 13,00 kuna po danu. Produženi boravak organiziran je i u PŠ Lupoglav za jednu skupinu učenika. Za učenike je organizirana užina. TJEDNI I GODIŠNJI BROJ SATI PO RAZREDIMA I OBLICIMA ODGOJNO-OBRAZOVNOG RADA 3. Tjedni i godišnji broj nastavnih sati za obvezne i izborne nastavne predmete i ostale oblike odgojnoobrazovnog rada Red. Nastavni predmeti Broj sati tjedno godišnje po razredu 1. Obvezni predmeti Hrvatski jezik I. Likovna kultura Glazbena kultura Engleski jezik 1 35 1 35 2 70 1 35 1 35 2 70 1 35 1 35 2 70 1 35 1 35 2 70 1 35 1 35 3 105 1 35 1 35 3 105 5. Matematika 4 140 4 140 4 140 4 140 4 140 4 140 6. Priroda Biologija Kemija Fizika 2 70 2 70 2 70 3 105 Priroda i društvo Povijest Geografija Tehnička kultura Tjelesna i zdrav. Informatika Ostali oblici neposrednog odgojno — obrazovnog rada 1+1 1+1 1+1 1+1 Dop. Tjedni i godišnji broj nastavnih sati u posebnom razrednom odjelu Red. Nastavni predmeti Obvezni predmeti Hrvatski jezik Matematika Priroda i društvo Priroda Društvo Broj sati tjedno godišnje po razredu I IV V VII VIII 6 210 5 175 4 140 4 140 4 140 4 140 4 140 4 140 3 105 3 105 3 105 3 105 5 175 3 105 3 105 3 105 3. Tjedni i godišnji broj nastavnih sati izborne nastave Izborna je nastava u našoj školi organizirana iz vjeronauka, informatike, talijanskog i njemačkog jezika. U matičnoj školi i svim područnim školama organizirana je izborna nastava iz katoličkog vjeronauka. Izbornu nastavu vjeronauka polaze 1253učenika ili 96,23% učenika u 83 obrazovne grupe. Informatika omogućuje učenicima upoznavanje s informacijskom i komunikacijskom tehnologijom. Program informatike ostvaruje se u Matičnoj školi u Pazinu, u PŠ Sv. Petar u Šumi, PŠ Tinjan i PŠ Karojba po 4 grupe u svakoj školi. Izbornu nastavu informatike polazi ukupno 337 ili 49,85 % učenika od 5. Talijanski jezik je u našoj školi zastupljen kao drugi strani jezik. Izbornu nastavu iz talijanskog jezika pohađaju učenici od 4. Njemački jezik je u našoj školi zastupljen kao drugi strani jezik i izbornu nastavu iz tog predmeta pohađaju učenici od 4. Obuka plivanja U školi se ne provodi obuka plivanja jer za to nema mogućnosti. Za učenike je organizirano ljetovanje u dječjem odmaralištu Špadići, te postoji mogućnost obuke neplivača jer s učenicima na ljetovanju borave i učitelji TZK. PLAN RADA STRUČNIH TIJELA I TIJELA UPRAVLJANJA 4. Plan rada razrednika i razrednog odjela Poslovi razrednika obuhvaćaju višestruku suradnju razrednika sa sudionicima odgojno-obrazovnog procesa učenicima, roditeljima, učeničkim organizacijama, lokalnim okruženjem, stručnim suradnicima. Razrednici su razradili planove i programe rada po mjesecima za pojedine razrede koji objedinjuju sve sudionike i također uključuju samostalne i tekuće poslove razrednika. Tijekom školske godine obavljat će se sljedeći poslovi: ľ upute i zadaci učenicima na početku školske godine te administrativni poslovi tijekom školske godine; ľ planiranje i programiranje rada razrednog odjela; ľ priprema i održavanje roditeljskih sastanaka; ľ tjedno praćenje uspjeha, ponašanja učenika te upućivanje učenika na racionalne i efikasnije metode učenja; ľ suradnja s članovima stručne službe škole ; ľ kontinuirano i pravovremeno informiranje i izvješćivanje roditelja o uspjehu, ponašanju učenika i pedagoškim mjerama; ľ analiza uspjeha i vladanja učenika na kraju svakog polugodišta i prije proljetnog odmora; ľ priprema sjednica razrednih vijeća; ľ evidentiranje učenika koji teže savladavaju nastavno gradivo te organizacija pomoći tim učenicima ľ suradnja s učiteljima i stručnom službom; ľ tjedna analiza odgojne situacije u razredu i detaljnije analize na kraju svakog obrazovnog razdoblja; ľ skrb o podmirenju učeničkih obveza; ľ skrb o učeničkoj prehrani; ľ provođenje radionica s određenom tematikom na satovima razrednog odjela u suradnji s članovima stručne službe ; ľ razvijanje zdravstvene kulture učenika i provođenje zdravstvene zaštite učenika u organizaciji Zavoda za javno zdravstvo Istarske županije ; ľ uređenje razrednog panoa, učionice i okoliša škole; ľ priprema i sudjelovanje u svim kulturno-javnim manifestacijama uz obilježavanje blagdana ; ľ priprema i provedba završne ekskurzije za 8. Teme su vezane za odgojnu problematiku sa specifičnostima pojedinog razrednog odjela, za obilježavanje blagdana i značajnijih datuma. Teme će se mjesečno usklađivati na sjednicama razrednih vijeća. Plan rada Vijeća roditelja Vijeće roditelja održat će tri sjednice tijekom školske godine sa sljedećim sadržajima: RUJAN 1. Razmatranje izvješća o rezultatima rada škole za 2011. Razmatranje Godišnjeg plana i programa rada škole za 2012. Razmatranje Školskog kurikuluma za 2012. Analiza postignutog uspjeha i rada škole na kraju 1. Upoznavanje s planom rada i aktivnostima škole u 2. Informacija o radu i poslovanju školske kuhinje, 4. Analiza uspjeha učenika i rada za period 1. Upoznavanje s planom rada i aktivnostima škole do kraja školske godine, 3. Plan rada Vijeća učenika Prema Statutu u Školi se utemeljuje Vijeće učenike koje ima 24 člana. U Matičnoj školi Pazin i Područnim školama Lupoglav, Karojba, Motovun, Trviž i Sv. Petar u Šumi bira se jedan 1 predstavnik učenika iz svakog razrednog odjela pojedine škole i ustrojavaju se Odbori vijeća učenika. U Područnim školama Cerovlje, Gologorica, Gračišće i Kašćerga funkciju Odbora vijeća učenika imaju svi učenici pojedine škole. Učenici članovi Odbora vijeća učenika predlažu i izabiru učenike u Vijeće učenika. Vijeće učenika promiče interese učenika i predlaže mjere za poboljšanje njihovih prava i interesa. Konstituiranje Vijeća učenika i izbor predsjednika, 2. Izrada plana i programa rada za 2012. Osluškivanje potreba učenika — primjedbe, prijedlozi, pohvale… STUDENI 1. Analiza uspjeha učenika i prijedlozi za povećanjem kvalitete rada u nastavi, 2. Sudjelovanje u organizaciji zabavnog programa povodom Božića i Nove godine, 3. Uključivanje u humanitarne akcije. Analiza uspjeha učenika i prijedlozi za poboljšanje kvalitete rada u nastavi, 2. Izvješće o realizaciji plana u 1. Pripreme i sudjelovanje u organizaciji zabavnog programa za Valentinovo i maskenbal, 4. Osluškivanje potreba učenika — primjedbe, prijedlozi. Upoznavanje s planom rada i aktivnostima do kraja školske godine, 2. Pripreme i organizacija Dana škole. Plan rada Školskog odbora Sjednice Školskog odbora održavat će se prema potrebi. Školski odbor će, na prijedlog ravnateljice donositi odluke vezane za: - Godišnji plan i program rada za 2012. Osim toga, Školski odbor će na svojim sjednicama razmatrati i odlučivati o: - Izvješću o radu Škole za 2011. Tijekom školske godine Školski odbor će bit informiran o: - novim pravilnicima i zakonima vezanim za školstvo, - realizaciji Nastavnog plana i programa, - planiranim radovima na objektima škole i njihovoj realizaciji, - pripremi za početak školske godine i aktivnostima vezanima za kraj školske godine, - nabavci potrebne opreme. Uz navedeno, Školski odbor će predlagati, razmatrati i donositi odluke o svim pitanjima iz njegova djelokruga sukladno Statutu, zakonu i općima aktima Škole. Plan rada Učiteljskog vijeća Mjesec VIII. Sadržaj - provođenje popravnih ispita - 2. Nikole - pripreme za organizaciju obilježavanja Božićnih blagdana - dogovor o održavanju sjednica razrednih vijeća na kraju 1. Plan rada razrednih vijeća Sadržaj rada - Planiranje rada za 09. Izvršitelji Pripomena razrednice, razrednici i pedagoginje razrednice, razrednici i pedagoginje razrednice i razrednici 1. PLAN STRUČNOG OSPOSOBLJAVANJA I USVRŠAVANJA Stručno usavršavanje provodit će se na četiri razine: - individualno samostalno proučavanje literature - na sjednicama Učiteljskog vijeća, - na školskim stručnim vijećima, - na županijskim stručnim vijećima, - na savjetovanjima i seminarima. Individualno usavršavanje provodi se samoobrazovanjem, a prema individualnim programima svakog učitelja i stručnog suradnika. Ti programi obuhvaćaju sedam tema: tri teme iz struke i metodike, dvije teme iz pedagoško-psihološko-defektoloških područja, dvije teme iz ostalih područja prema izboru učitelja i stručnih suradnika. Učiteljsko vijeće, kao najodgovorniji stručni organ, nositelj je cjelokupne odgojno-obrazovne problematike i pokretač svih akcija na unaprjeđivanju odgojno-obrazovnih procesa. Za sve učitelje organizirati ćemo na sjednicama dva predavanja sa sljedećim temama: 1. Hitna medicinska intervencija i 2. Neurološki pristup školskom neuspjehu. Školska stručna vijeća imaju svoj posebni program rada u kojem je razrađeno i permanentno usavršavanje sa stručnim, metodičkim i pedagoško-psihološko-defektološkim temama. Kroz stručna vijeća obrađivat će se neke teme iz individualnih programa učitelja putem izlaganja, diskusija i konkretnih dogovora za primjenu u praksi. Izbor tema vrši se prema potrebama učitelja i specifičnim problemima s kojima se susreću u radu s učenicima. Školska stručna vijeća organizirana su po predmetima i razrednim odjelima. Djelovat će sedamnaest stručnih vijeća. Županijska stručna vijeća organiziraju se i provode u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje. Prisustvovanje županijskim stručnim vijećima je obvezatno za sve učitelje. Agencija za odgoj i obrazovanje izdaje Katalog stručnih skupova koji pokriva sve sudionike odgojno-obrazovnog procesa. Savjetovanja i seminare organiziraju Agencija za odgoj i obrazovanje i strukovne udruge. U pravilu upućujemo najmanje jednog učitelja odgojno-obrazovnog područja na savjetovanja i seminare, a prema mogućnostima i više. Stručna vijeća će, prema sadržaju savjetovanja, odrediti osobu koja će prisustvovati vodeći računa o potrebi radnika i Škole te dosadašnjoj učestalosti uključivanja dotičnih radnika u ove oblike usavršavanja. Kroz ovu edukaciju učiteljice će naučiti kako potaknuti dječje sposobnosti izražavanja pokretom, kako potaknuti dječju maštu i kreativnost u izražavanju emocija, raspoloženja, ideja te kako s učenicima realizirati kratku plesnu koreografiju i predstavu. Edukacija će se organizirati za 25 učiteljica i trajat će 4 sata. Edukacija TeenCap programa sprječavanje napada na djecu-za adolescente provest će se za deset učitelja i stručnih suradnika u sklopu edukacije koju Udruga Korak po korak provodi za učitelje Istarske županije. Tečaj prve pomoći i učenje osnovnih tehnika spašavanja namijenjen 9 je učiteljima koji prate učenike u dječje odmaralište Špadići i na izlete, gdje postoji opasnost od nezgoda u vodi i uz vodu. Tečaj će realizirati instruktor Službe spašavanja života na vodi i liječnik. Za sve učitelje škole, na zajedničkim sjednicama Učiteljskog vijeća organizirat će se predavanja sa stručnim temama. PODACI O OSTALIM AKTIVNOSTIMA U FUNKCIJI ODGOJNO-OBRAZOVNOG RADA I POSLOVANJA ŠKOLSKE USTANOVE 6. Plan kulturne i javne djelatnosti Kulturna i javna djelatnost škole oblikovana u ovom programu ostvaruje se u svim nastavnim predmetima, kroz rad učeničkih klubova i društava, izvannastavnih aktivnosti, kroz provođenje akcija i projekata, kroz susrete, natjecanja i smotre te obilježavanje značajnih datuma i blagdana, a i kroz druge aktivnosti iz svakodnevnog života i rada škole. Na osnovu okvirnog programa kulturne i javne djelatnosti škole, područne škole razrađuju svoje planove i programe kulturne i javne djelatnosti i unose ih u programe rada skupina i družina koje djeluju po školama. Ovaj program prikazuje planirane aktivnosti matične škole i svih područnih škola. Pojedinačni planovi i programi prezentirani su kao prilozi Godišnjem planu i programu rada škole. Plan zdravstveno-socijalne zaštite učenika Zdravstvena, socijalna i ekološka zaštita učenika dio je odgojno-obrazovnog rada škole koji se odnosi na razvijanje zdravstvene kulture učenika, čuvanje vlastitog zdravlja i okoline. Ostvaruje se kroz sadržaje zdravstveno-rekreacijskog odgoja, kroz nastavu, organizacijom prehrane, preventivnom mjerom osiguranja učenika, prijevozom učenika i ljetovanja u dječjem odmaralištu u Špadićima za učenike koji to žele. Škola ima status Eko-škole, a tijekom ove godine posebnim planom predviđen je niz radionica i aktivnosti koje obrađuju ekološke sadržaje i promiču zdrav način života. U ovoj školskoj godini posvetit će se posebna pažnja ekološkom zbrinjavanju otpada, a organizirat će se i Eko dan. Plan zdravstvene zaštite odgojno-obrazovnih i ostalih radnika Učitelji i stručni suradnici jednom godišnje sukladno članku 29. Sukladno zaključenom Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama ugovoreno je pravo na sistematske preglede zaposlenika svake treće godine u iznosu od 500,00 kuna. Pregledi se provode već tri godine po posebnom rasporedu i planirani su i za ovu školsku godinu. Učitelji i djelatnici imaju i mogućnost prehrane u školskim kuhinjama. Za osoblje kuhinje, spremačice i kućne majstore osigurava se propisana zaštitna odjeća. Osoblje kuhinje prema određenom rasporedu polazi i Tečaj higijenskog minimuma. Daroviti učenici Darovite učenike u razrednoj nastavi identificiraju učitelji na osnovi praćenja rada i napredovanja učenika u pojedinim nastavnim područjima likovna, glazbena i tjelesna kultura te općeobrazovni sadržaji , te postignutih izuzetnih rezultata u odnosu na grupu vršnjaka. U predmetnoj nastavi intelektualna darovitost utvrđuje se na osnovi rezultata testova intelektualnih sposobnosti test kristalizirane inteligencije KI-4 koji se provode u 5. Nakon ispitivanja provode se individualni razgovori s učenicima i njihovim roditeljima kroz koje se dodatno utvrđuju područja za koja su učenici posebno zainteresirani i kojima bi se još željeli baviti. Na osnovu njihovih interesa i mogućnosti koje škola ima, ove školske godine predviđa se realizacija nekih programa tijekom zimskog i proljetnog odmora učenika. Isto tako, učenike 8. Na sjednicama Učiteljskog vijeća daju se prijedlozi za akceleraciju intelektualno iznadprosječno razvijenih učenika, što je također poseban vid brige za darovitu djecu. Kako škola radi u dvije smjene i ima veliki broj učenika putnika, nije lako pronaći adekvatne termine za dodatni rad s darovitim učenicima, zato se rad s njima organizira prema interesima djece, a ostvaruje se kroz: a izbornu nastavu iz informatike, talijanskog jezika i njemačkog jezika ; b dodatnu nastavu iz hrvatskog jezika, matematike, engleskog jezika, kemije, biologije, fizike, geografije i povijesti ; c izvannastavne aktivnosti — postojeće grupe i d posebnu pripremu za natjecanja. Isto tako, uključuju se i na raspisane natječaje — slanjem njihovih literarnih i likovnih radova. U ovoj školskoj godini planira se sudjelovati na natjecanjima iz hrvatskog jezika, matematike, stranog jezika, biologije, kemije, fizike, povijesti i geografije, LIDRANO 2014. Dio darovitih učenika svoj rad prezentira nastupima na priredbama u školi, gradu i županiji pjevački zbor, ritmika, folklor, scenske skupine i recitatori. Učenici koji iskazuju posebne talente za pojedine športove, uključuju se u rad Školskog športskog kluba i gradskih športskih klubova te se natječu na školskim i županijskim natjecanjima. ORGANIZACIJA RADA STRUČNIH SURADNIKA ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKE SLUŽBE ŠKOLE: TAJNIŠTVA, RAČUNOVODSTVA I 7. Organizacija rada stručnih suradnika škole Tijekom školske godine 2012. PEDAGOZI: Barbara Močibob - u Matičnoj školi u Pazinu i Područnim školama u Gologorici, Cerovlju i Gračišću; Vesna Čubrić - u Područnim školama u Motovunu, Sv. PSIHOLOG: Ljiljana Matošević-Levak - za Matičnu školu u Pazinu i sve područne škole. DEFEKTOLOG: Ana Juričić - tri dana u tjednu za Matičnu i sve područne škole koju pohađaju učenici s rješenjima Prvostupanjskog povjerenstva LOGOPED: dva dana u tjednu za Matičnu i sve područne škole koju pohađaju učenici s rješenjima Prvostupanjskog povjerenstva Članovi stručnog tima surađuju i zajednički obavljaju dio poslova. U rad se uključuje i liječnica Zavoda za javno zdravstvo, djelatnici iz Centra za socijalnu skrb i drugi stručnjaci, po potrebi. Radnim vremenom obuhvaćene su obje smjene u MŠ u Pazinu i PŠ u Trvižu. Poslovi koje će stručni suradnici obavljati tijekom školske godine: 1. Planiranje i programiranje rada, 2. Poslovi upisa i formiranja odjela, 3. Uvođenje novih programa i ostalih inovacija, 4. Poslovi profesionalne orijentacije, 5. Identifikacija, opservacija i tretman učenika s teškoćama u razvoju, 6. Identifikacija, opservacija i tretman darovitih učenika, 7. Savjetodavni rad za učitelje, učenike i roditelje, 8. Analiza odgojno-obrazovnog rada škole, sudjelovanje na sjednicama Učiteljskog vijeća, razrednih vijeća i stručnim aktivima, 10. Planiranje permanentnog obrazovanja i stručnog usavršavanja učitelja, 11. Kulturna i javna djelatnost, 12. Suradnja s drugim ustanovama i institucijama. KNJIŽNIČARI: Dean Murić- školski knjižničar obavljat će poslove u Matičnoj školi u Pazinu, gdje pola radnog vremena radi i Jadranka Mrak. Natalija Suman radit će u PŠ Trviž, Motovun i Lupoglav, a Loreta Kaligari u PŠ Sv. Petar u Šumi, Trviž i Tinjan. Knjižničari će poslove obavljati prema svom rasporedu i programu rada. Pripomena: Stručni suradnici imaju razrađene vlastite planove i programe rada s godišnjom dinamikom ostvarivanja pojedinih grupa poslova koji su sastavni dio godišnjeg programa rada. Plan rada tajništva, računovodstva i administrativno-tehničke službe 7. Tajništvo, računovodstvo i administrativna služba Tajništvo i administrativna služba obavljat će sljedeće poslove: vođenje kadrovski poslova i izrada pod zakonskih akata; izrada rješenja i odluka iz radnog odnosa; izdavanje potvrda o školovanju;zaprimanje i otpremanje pošte; arhiviranje spisa;daktilografski poslovi;vođenje Matice radnika škole i registra zaposlenih; nabava potrošnog materijala; umnožavanje materijala; otprema pošte; pomoć oko nabave hrane; izrada kalkulacije jelovnika; vođenje cjelokupnog knjigovodstva škole; izrada Godišnjeg obračuna siječanj 2012. Na administrativno-računovodstvenim poslovima, pored tajnice Mirjam Ferenčić-Banko i voditeljice računovodstva Vande Livak, zaposleni su: Slavica Vitulić — administrator; Ruža Milanović - materijalni knjigovođa, obračun plaća i blagajnik; Kristina Pamić — računovodstveni referent-financijski knjigovođa i Vesna Tončinić - administrator. Administrativni radnici obavljaju poslove prema utvrđenom rasporedu i u područnim školama. Za potrebe područnih škola obavljaju administrativne poslove, kontrolu uplate učenika i radnika za školsku kuhinju, uplate za razne časopise, članarine, osiguravaju potrošni materijal preko škole, naručuju hranu za školsku kuhinju, pružaju pomoć oko vođenja školske kuhinje, prikupljaju razne podatke za potrebe škole statistiku, evidencije, i sl. PLAN I PROGRAM INVESTICIJA, INVESTICIJSKOG I TEKUĆEG ODRŽAVANJA Prioritetni radovi na objektima škole i potrebna sredstva Redni broj 1. Vrsta radova Zamjena rastera na sjevernoj strani zgrade Zamjena parketa, brušenje i lakiranje učionica u MŠ Pazin Zamjena krovišta i obnova fasade u PŠ Cerovlje Zamjena parketa 2 učionice PŠ Karojba Popravak ravnog krova na zgradi PŠ Lupoglav Zamjena krovnog prozora — piramide u MŠ Pazin Uređenje garderobnog prostora u PŠ Karojba Zamjena aluminijsko — staklenih stijena u blagovaonici MŠ Pazin Bojanja Asfaltiranje školskog igrališta Iznos sredstava 200. Planirani iznosi su procijenjeni. Plan prioritetne nabavke opreme i potrebna sredstva Redni broj 1. Vrsta opreme Učionički namještaj 2 kompleta učioničkog namještaja Učionički namještaj — ormari za 4 učionice LCD projektor — 2 kom. Oprema z a TZK u PŠ Cerovlje Informatička oprema i ostala nastavna pomagala Ostali namještaj Iznos sredstava 20. Planovi i programi stručnih vijeća, planove i programe rada razrednika i razrednog odjela, raspored sati, planove i programe učeničkih društava i klubova, godišnji planovi i programi učitelja za školsku godinu 2012. Predsjednik Školskog odbora Ivan Štefanić, prof. Ravnateljica Zdenka Turkalj-Čohilj, dipl.