Oglasi podgorica posao ponuda - Datiranje za seks

utorak , 18.12.2018.

trazim posao podgorica PONUDA










Click here: Oglasi podgorica posao ponuda






Idealan stalan ili dodatni posao od kuće. Radnim danima do 00, vikednom do 01.



oglasi podgorica posao ponuda

Može se početi odmah sa radom. Imam radno iskustvo od 11 godina i 9 meseci u preduzeću za projektovanje, inženjering, konsalting i trgovinu I.



oglasi podgorica posao ponuda

Posao - Nemačka - Posao se odradjuje vrlo profesionalno…investitor ima konstantan pregled kod obavljanja posla I stvaranje profita. Za sebe bi mogao reći da sam adaptilan, ambiciozan, ažuran, dinamičan, fleksibilan, istrajan, komunikativan, odgovoran, organizovan, snalažljiv, tačan, spreman na timski rad i rad pod pritiskom.



oglasi podgorica posao ponuda

Potrebne jedna ili dve devojke za rad u kafiću koji se nalazi u Rumi. Sa ili bez iskustva. Radnim danima do 00, vikednom do 01. Smeštaj je obezbedjen i odvojen od kafića. Svoje kupatilo, svoju sobu Dnevnica startna 1200 dinara. Može se početi odmah sa radom. Roditelji poštovanje, Moje ime je Dragana. Imam 55 godina i dve odrasle ćerke. Čuvanjem dece se bavim šest godina. Čuvala bih Vaše dete u Vašoj ili svojoj kući. Slobodna sam od prvog avgusta. Ozbiljna sam, odgovorna, tačna, uredna, posvećena i zaista uživam u ovom poslu. Spremna sam za svaku saradnju i zaista bih volela da mi date šansu i upoznate me. Možete me kontaktirati na broj telefona 063 280 504.



Kumare - Zaposlenje
Prihvatio bi posao u Srbiji i inostranstvu sa punim radnim vremenom, pola radnog vremena, radno vreme na nekoliko sati ili honorarni posao. Imam veliko iskustvo u radu... Kupuj vecernje novosti jr je najvise pravih ponuda za posao u njima. KARIJATIDA na administrativnim poslovima pripremanja ponuda i veliko iskustvo u radu sa računarom... Za sebe bi mogao reći da sam adaptilan, ambiciozan, ažuran, dinamičan, fleksibilan, istrajan, komunikativan, odgovoran, organizovan, snalažljiv, tačan, spreman na timski rad i rad pod pritiskom. To da ćete zaraditi brdo para za 5 min.

[Viskovic radovan|Sexy oglasi novi sad|Elmaz upoznavanje rs]






Oznake: posao, &, Nemačka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.