Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Donatella o kampanji za 2015.

Madonna je nedavno pustila promotivne slike za nadolazeću proljetnu kampanju Versace. Kraljica popa nije prva zvijezda koja je predstavljala Versace kao zaštitno lice - Lady Gaga je bila odabrana u 2013., ali vjerovali ili ne, suradnja s Material Girl je tekla znantno laganije.

"S Lady Gagom je bilo više kompliciranije. Imala je pristup više transformaciji i isticanju karizme. Bilo je borbeno. Snimanje s Madonnom nije uopće predstavljao problem. Pustila sam je da misli da je set spreman i sve ostalo. Ona je to sve pripremila u njujorškom studiju, gotovo sve sama", izjavila je Donetella za talijanski dnevni list Corriere Della Sera.

Je li postojala solidarnost zbog čega je odabrala pedesetšestogodišnju pjevačicu za kampanju? "Tijekom njenog posljednjeg koncerta osjećala se slabo i znala je za to, imala je neke probleme. Nikad je prije nisam vidjela takvu, čak je kasnila na pozornicu. Razgovarale smo par puta i jednog dana mi je rekla da je krenula sa snimanjem albuma, odmah sam je upitala - Bi li voljela da radimo nešto skupa? Složila se i tražila je kampanju koja će izgledati predivno. Tako je krenulo. Kritiziraju je mnogo i mlađe pjevačice žele biti poput nje ili bolje od nje. Imajući klijentice na umu, rekla sam sebi - tko ne bi želio izgledati predivno, moćno i slavno u 50.?"

Tvrdi da nisu pretjerano koristili Photoshop. "Ništa previše. Ni ona nije tražila. Mogla je izgledati kao tridesetgodišnjakinja, ali izgleda poput žene koja ima 40-45 godina. Nismo retuširali abdomen i ruke. Rekla sam joj prvo i najvažnije - Ne moraš biti samo seksi! Želim vidjeti osobu koju poznajem, ranjivu ženu, nekoga tko je plašljiv, netko tko pati od usamljenosti, ali je i snažan, odlučan i hrabar u isto vrijeme. Upravo tako je izgledala na slikama i mislim da će moći prepoznati sebe za 20 godina."



Post je objavljen 07.01.2015. u 17:13 sati.