< | siječanj, 2015 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Madonna je nedavno pustila promotivne slike za nadolazeću proljetnu kampanju Versace. Kraljica popa nije prva zvijezda koja je predstavljala Versace kao zaštitno lice - Lady Gaga je bila odabrana u 2013., ali vjerovali ili ne, suradnja s Material Girl je tekla znantno laganije.
"S Lady Gagom je bilo više kompliciranije. Imala je pristup više transformaciji i isticanju karizme. Bilo je borbeno. Snimanje s Madonnom nije uopće predstavljao problem. Pustila sam je da misli da je set spreman i sve ostalo. Ona je to sve pripremila u njujorškom studiju, gotovo sve sama", izjavila je Donetella za talijanski dnevni list Corriere Della Sera.
Je li postojala solidarnost zbog čega je odabrala pedesetšestogodišnju pjevačicu za kampanju? "Tijekom njenog posljednjeg koncerta osjećala se slabo i znala je za to, imala je neke probleme. Nikad je prije nisam vidjela takvu, čak je kasnila na pozornicu. Razgovarale smo par puta i jednog dana mi je rekla da je krenula sa snimanjem albuma, odmah sam je upitala - Bi li voljela da radimo nešto skupa? Složila se i tražila je kampanju koja će izgledati predivno. Tako je krenulo. Kritiziraju je mnogo i mlađe pjevačice žele biti poput nje ili bolje od nje. Imajući klijentice na umu, rekla sam sebi - tko ne bi želio izgledati predivno, moćno i slavno u 50.?"
Tvrdi da nisu pretjerano koristili Photoshop. "Ništa previše. Ni ona nije tražila. Mogla je izgledati kao tridesetgodišnjakinja, ali izgleda poput žene koja ima 40-45 godina. Nismo retuširali abdomen i ruke. Rekla sam joj prvo i najvažnije - Ne moraš biti samo seksi! Želim vidjeti osobu koju poznajem, ranjivu ženu, nekoga tko je plašljiv, netko tko pati od usamljenosti, ali je i snažan, odlučan i hrabar u isto vrijeme. Upravo tako je izgledala na slikama i mislim da će moći prepoznati sebe za 20 godina."